سلام 

دختری هستم 30 ساله ،کارشناس کامپیوتر و مترجم زبان ،من هم مثل خیلی ها مایل هستم استقلال مالی داشته باشم ولی تمایلی به کار برای افراد شخصی ندارم و استخدام های دولتی هم خودتون میدونید راحت نیست  متاسفانه بند پ هم ندارم ،الان چند وقتیه که مایل هستم بعنوان فریلنسر مشغول بشم ( بعنوان طراح وب ،گرافیست ،مترجم و تایپیست ) ولی الان سوالی که دارم .  

به نظرتون آیا مشغول به این کار بشم یا خیر ؟

دادن اسکن کارت ملی و مشخصات شخصی برای منی که خانم هست کار درستیه ؟ آیا از این اطلاعات شخصی میتونن سوء استفاده ای بکنن ؟

از برادرهای محترم میخوام  نظرشون رو بگن ، اگر امکان داشته باشه عزیزانی که نظر میدن سن تون رو هم بفرمایید ممنون میشم


مرتبط:

کسی فقط ایمیل ما رو داشته باشه چیکار میتونه بکنه؟

جلوگیری از هک شدن با یه راهکار ساده

با داشتن شماره موبایل ، میشه گوشی رو هک کرد یا نه؟

میترسم از اینکه روزی عکس های خودمو تو اینترت ببینم

گوشیم هک شده یا نه؟

یه نفر در فضای مجازی ردم رو میزنه

چطور می تونم بفهمم که چه کسی اینستاگرام منو هک کرده؟

درباره هک کردن گوشی با فرستادن فایل کسی اطلاعاتی داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)