سلام

زیاد دیدم در پست‌هایی که دختران مجرد از بی خواستگاری می ذارن، توصیه می شه به "قرار گرفتن در اجتماع جهت دیده شدن و آراسته بودن و شیک پوش بودن"

اما سوالم اینجاست که: 

یک دختر مجرد که درآمد کافی نداره و شاغل نیست چطور می تونه تا اون حد شیک و آراسته باشه؟، شیک پوش یعنی کیف و کفش مانتو شالش جنس خوب باشه ست باشه و رنگ هاش با هم بخونه و پوشش در طول روزهای هفته متنوع و زیبا باشه. آراسته هم یعنی حداقل آرایش ملایم داشته باشه و حالت تو خونگی نداشته باشه.

حالا دختری که از قشر متوسط رو به ضعیفه خودش هم شغل ثابت نداره و هر چند وقتی کار پاره وقت داره چطور می تونه با این هزینه‌ها تمام طول سال چند نوع کیف و کفش و مانتو جنس خوب بپوشه که با هم ست باشن و بهم بیان؟ 

چطور آرایش کنه وقتی ابتدایی‌ترین و کم اقلام ترین لوازم آرایشی اینقد هزینه بر هست؟ 

باور کنید یک ضد آفتاب معمولی با کیفیت خوب که هم پوست رو تغذیه کنه و هم صورت رو یکدست کنه بالای صد هزار تومن هست، کرم پودر و پنکک بماند!، یک ریمیل خوب و یک رژلب خوب به همراه ضد آفتاب خوب، ابتدایی‌ترین اقلام برای یک آرایش خیلی ساده هست که تازه بزنی هم اصلاً معلوم نمی شه! فقط چهره از حالت بی رنگی میاد بیرون.. بعد هم همین ها  اگر مصرف روزانه داشته باشه در عرض چند ماه تموم می شه و باید دوباره بخری! 

می دونم برخی میگین اینها که پولی نیست ولی باور کنید هست! برای قشر متوسط وضعیف صد هزار تومن هم پوله، یا دیدم تو پست‌ها زیاد توصیه شده به رفتن کلاس‌های مختلف...خوب کلاس‌ها هم پول می خواد خصوصاً کلاس زبان شهریه می خواد...که با درآمد کم اصلاً سازگاری نداره.

لطفاً نگین کار هست بگرد که گشتم نبود و نیست مرتبط به رشته ام بند پ هم ندارم با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه خوب. خیاطی هم علاقه ندارم و نمی تونم کاری که ازش نفرت دارم و انجام بدم... آرایشگری می خوام برم که خورد به کرونا.

 فقط اومدم بگم: 

آهای کسانی که میگید دخترها برید کلاس ثبت نام کنید تو اجتماع باشید دیده بشین، باور کنید کلاس ثبت نام کردن پول می خواد، آهای کسانی که میگید تو اجتماع شیک پوش و آراسته باشه به خدا شیک پوشی و آراستگی پول می خواد

آهای کسانی که میگید آرایش ملیح و دخترانه! به خدا همون آرایش ملیح هم پول می خواد

 اصلاً همه چی بسته به پول شده، حتی برای اینکه انتخاب پسران هم باشی باید پول داشته باشی! 

 زیاد دیدم پسرانی از فامیل و آشنا و....که مثل خود ما شرایط شون هست یعنی هم سطح ما هستن از نظر مادی و فرهنگی و حتی ظاهری... اما میرن دنبال دختر بالاتر از خودشون! یعنی دختران شاغل و پولدارتر

درسته در سال‌های اخیر وضع اقتصادی بدتر شده و کلاً ازدواج کم شده ولی در سال‌های قبل هم همین منوال و روند انتخابی در پسران بوده.. یعنی اطراف ما.

من تعمیم نمیدم به همه ولی تجربه من اطراف من اینه. هر چند هر کسی حق داره انتخاب کنه و به من مربوط نیست ولی از اینکه شعار بدن اما در عمل متفاوت باشند یا همه چی را تقصیر دختران بگذارند اصلاً صحیح نیست.


پیشنهاد:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

چکار کنم که برادر دوستم بیاد خواستگاریم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)