نامزدم اخلاقی داره که نگرانم کرده، میخواستم ببینم نگرانیم به جاست یا نه، چون همکار بودیم اخلاقش تا حدودی دستم اومده، مثلا میدونم کم حوصله ست، دوستاش دیر کنن سر قرار غر میزنه، ولی به من چیزی نمیگه، فکر کنم چون نامزدیم رعایت میکنه.

یا اینکه یه اشتباه میکنه میگه ببخشید تکرار نمیشه، ولی من دوست دارم در موردش حرف بزنم یا بیشتر بهم توضیح بده، ولی اون میگه تو از بحث خوشت میاد من که متوجه اشتباهم شدم معذرت خواستم در صورتی که من خیلی آروم و محترمانه باهاش حرف میزنم و ازش توضیح میخوام، بعضی کارهاش واقعا طوری نیست که با یه ببخشید گفتن حل بشه، میگه چرا کشش میدی، تو از بحث کزدن خوشت میاد، این رفتارهاش نگرانم کرده.

نمیدونم مقصر منم یا اون؟

یا بحث سیاسی میشه خودش یه چیز میگه تا من مخالفش میگم میگه ول کن بحث نکنیم، دوستم میگه ممکنه الان این طوری رفتار میکنه میگه بحث نکن داره خودش رو کنترل میکنه که عصبانیتش رو نشون نده، بعد وقتی رفتی توو زندگیت یه کم حرف بزنی شزوع کنه به داد و دعوا.

بچه ها نگرانم، من آدمی هستم منطقی، عاشق اینم ساعت ها با کسی که باهاش اختلاف نظر دارم آروم صحبت کنم، تا به نتیجه برسیم، ولی نمیدونم میتونم به این آقا تکیه کنم یا نه، از یه طرف میگم هر آدمی یه ایرادی داره، ولی بعضی ایرادات مشکل سازه، میخوام بدونم برای اونم اینطوریه؟

راستی بهم میگه تنها ایرادت اینه که بحث کردن رو دوست داری، در صورتی که من بارها بهش گفتم وقتی در مورد موضوعی که اشتباه کرده حرف میزنیم من آروم میشم، هدفم بحث کردن نیست.


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده

قبل از ازدواج فکر نمیکردم اختلافات فرهنگی بتونه مشکل ساز بشه

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم

هیچوقت به معنای واقعی خوشی نکردم

شوهرم حاضر نیست یه بار به خاطر من از دوستاش بگذره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)