سلام به همه

من پسری ۱۸ ساله هستم..از لحاظ روانی نه خیلی درون و نه خیلی برون گرام. اعتماد به نفسم هم تقریبا خوبه. راستش من خیلی از آینده م میترسم، دو ماه دیگه کنکور دارم و تمام سعیم رو میکنم تا موفق باشم و به هدفم برسم.

اما همیشه با خودم کلنجار میرم که اگه نتونستم موفق بشم مجبورم برم کار نامربوط به درس و تحصیلم رو دنبال کنم، مجبورم کاری رو که دوست ندارم انجام بدم...، به شدت از فکر به آینده میترسم با این شرایط جامعه مون

شرایط پدر و فامیل هم طوری نیست که برای من آینده دار باشه و بتونم وارد اون کارها بشم...، خواهشا کمکم کنید...، باید کنکورم رو خوب بدم و به هدفم برسم اما تسکینی ندارم، آرامش خاطری ندارم، اگه نشه چی؟


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد


پیشنهاد:

می خوام بدبین نباشم به خودم و آینده ام

چطوری میتونم امیدوار باشم؟

نا امیدی نتیجه امیدوار بودن به غیر خداست

من چی کار کنم که یه کم به آینده امیدوار بشم؟

تجربه های امیدوار کننده در زندگی

امیدوارم بتونم راهم رو پیدا کنم

مشکل ناامیدی و کمبود اعتماد بنفس دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)