سلام

زنی زیر 25 سال هستم. که نمی دانم خوشبختانه یا شوربختانه باردار هم می‌باشم. من با همسرم اختلافات زیادی دارم اما کم و بیش قابل حل هستند اگر هم حل نشه اونقدر مشکل حادی نیستند که نشه ادامه داد، همیشه هم من کوتاه اومدم اما جدیدا متوجه مشکلی شدم که  منو با چالش جدی مواجه کرده، جوری که بعید می‌دونم در صورت حل نکردنش بشه به زندگی با همسرم ادامه داد. 

همسر من متاسفانه تمام ریز مسادل بین ما رو نه تنها به خانواده اش میگه بلکه بعد از هر بار اختلاف و بحثی که بین ما پیش میاد شکایت منو پیش مادرم و حتی پدرم هم می‌کنه که علی القاعده اون ها هم ناراحت و عصبی میشن . 

متاسفانه تو مورد اخیر سر یه موضوع کم اهمیت خواهرش رو وادار کرده که به مادرم زنگ بزنه و خواهرش با لحن تند و بد و با صدای بلند و بی ادبانه یک طرفه به قاضی رفته و تماما من رو متهم کرده، تازه تهدیدم کرد به باباشم میگیم، یعنی تا این حد منو کوچیک و بی شخصیت کردن.

یعنی نه تنها ادب و احترام رو حفظ نکرده، مسائل رو به سطح خانواده ها میکشونه، بلکه آبروریزی کرده و با این کارهاش کینه و کدورت ایجاد میکنن . 

بهش هم گفتم مسائلی که بین ما پیش میاد خصوصیه بین خودمون میمونه و حلش میکنیم به دیگران نگو، نذار دخالت کنند، نذار خانواده ها بفهمن که اینطوری کینه و کدورت ایجاد میشه، حرمتا از بین میره.

ولی اصلا قائل نیست ما مسأله ی خصوصی با هم داریم و به اسم مشورت اجازه ی دخالت به همه رو میده و با شکایت به خانواده ی من موجبات ناراحتی اون ها و فراهم می‌کنه.

دلم برای بچه م میسوزه ولی اگر راهکاری دارین تا متوجه اشتباهش بشه کمک کنید وگرنه حتی با یه دونه بچه هم فکر نمیکنم بتونم ادامه بدم . 


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده

قبل از ازدواج فکر نمیکردم اختلافات فرهنگی بتونه مشکل ساز بشه

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم

هیچوقت به معنای واقعی خوشی نکردم

شوهرم حاضر نیست یه بار به خاطر من از دوستاش بگذره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)