سلام خدمت تمام دوستان خانواده برتر

من پسرم و ۱۸ سالمه‌، از وزن ۱۰۷ کیلو خودم رو رسوندم به ۷۸ کیلو، میخواستم بدونم آیا میتونم‌ توی خونه حرکاتی رو انجام بدم و چه‌ طوری میتونم برنامه‌ ریزی کنم تا به طور قطعی سیکس پک در بیارم، چه چیزهایی بخورم که‌ پروتئین داشته باشه؟، چه عواملی در این روند تاثیر داره و به شش تکه شدن شکم سرعت میده، اون اپلیکیشن هایی که تو اینترنت هست واقعا جواب میدن؟

من کسی رو‌ ندارم راهنماییم کنه‌ از دوستان خواهشمندم که تجربیات شون رو بگن


پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد مصرف پرو گینر اپتیموم در بدنسازی

صفر تا صد ورزش در باشگاه بدنسازی

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

بعد از 10 ماه بدنسازی، فقط 5 کیلو اضافه کردم، طبیعیه ؟

با چه مقدار تمرین، بازو و سینه عضلانی و بزرگ میشه ؟

پیشنهاد برنامه غذایی کم خرج برای افزایش حجم و عضله

مشورت در مورد مصرف مکمل های بدنسازی

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

آمپول های بدنسازی مرد رو عقیم می کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رشته بدنسازی (۱۶ مطلب مشابه)