سلام 

من حدودا 10 ماهه باشگاه میرم، موقعی که شروع کردم 52 بودم الان 56 خورده ای ام، قدم حدود 176 هست . مشکل اینجاست اینطور که فکر میکردم  بدنم رشد نداشته، مثلا نسبت به موقعی که باشگاه نمیرفتم یه مفدار عضلانی شدم ولی اونقدری نیست که همه بفهمن . 

به نظرتون طبیعیه؟ توو این مدت خوابم هم تنظیمش بهم میخورد ولی بیشتر اوقات صبح تا ظهر میخوابیدم  به جای شب تا صبح ، تغذیه بعد باشگاه یه دو تا سیب زمینی با یه سفیده میخورم صبحونه و ناهار هم میخورم . 

مشکل اینجاست که مربی برنامه غذایی که داده خیلی کلیه نمیدونم فکر کنم هیچی حالیش نیست یا من خیلی انتظار بالاست . مثلا اینطوریه صبحانه هر چه بود خورده شود مثل مربا کره عسل فلان اینا ، ناهار هم هر چه بود خورده شود مثل گوشت و برنج فلان، شما هم به همین ترتیب بین شون مثلا نوشته یه موز شیر بیسکویت اینا بخور  از این حرف ها . 

بعضا دیدم میگن ما هفت ماه رفتیم اصلا بدن شون رو نگاه کنی تیشرت چسبیده به بدنشون،  نمیدونم اونا خیلی زود  آوردن بالا یا من کندم، لطفا اگه کسی تجربه ای داره بگه .

به مربی  (( مری  عضلانی نیست ولی لاغر هم نیست )) هم میگم  من ده ماه میام ، همه ش 4-5 کیلو اضاف کردم، چرا اینطوریه ؟  میگه 4-5 کیلو اضافه کردی کلاهت رو بنداز هوا و این حرف ها، 

،خرش میگه من هر چی بلد بودم بهت گفتم، میخوای برو یه باشگاه دیگه پیش یه مربی دیگه. به نظورتون زنتیکیه ؟ یا مشکل از تغذیه خوابه ؟ یا شایدم خودارضایی ؟ کسی دیدم با وجود خودارضایی هیکلی باشه ؟


پیشنهاد :

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

با چه مقدار تمرین، بازو و سینه عضلانی و بزرگ میشه ؟

پیشنهاد برنامه غذایی کم خرج برای افزایش حجم و عضله

مشورت در مورد مصرف مکمل های بدنسازی

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

آمپول های بدنسازی مرد رو عقیم می کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) افزایش وزن با بدنسازی (۴ مطلب مشابه) رشته بدنسازی (۱۶ مطلب مشابه)