سلام خدمت همگی امیدوارم حال تون خوب باشه

دوستان لطفا بهم بگید چه جوری از فکر ازدواج کردن بیام بیرون؟، من یه دختر 26 ساله م، یه دختر کاملا احساسی و میشه گفت روحیه حساس و شکننده، توی پروسه نگارش پایان نامه م که واقعا درگیری ذهنی داشتم، خواستگار داشتم که ازشون خواستم اجازه بدن از پایان نامه م دفاع کنم تا با ذهن راحت دعوت شون کنیم که بیان، اما الان که دفاع کردم دیگه خواستگار ندارم.

حس بدی دارم، میخواستم برای دکتری بخونم، اما فقط دارم روزهام رو به بطالت از دست میدم و هیچ کار نمیکنم، لطفا بهم بگید چه جوری از فکر ازدواج کردن بیام بیرون، خسته شدم.

دیگه نمیخوام بهش فکر کنم، میخوام بسپارم به خدا که هر موقع خودش صلاح دونست اون کسی که به صلاحمه سر راهم قرار بده، اما سخته، خیلی سخته، لطفا بهم راهکار بدید.

اینم بگم که هم سر کار میرم، هم کلاس های متفرقه و هم یه کوه درس دارم، اما هیچ کدوم باعث نشده که به این موضوع فکر نکنم، دوست صمیمی همجنس هم دارم که بخوام وقتم رو باهاش بگذرونم، اما متاسفانه ته همه حرف هامون، شوخی هامون به ازدواج و خواستگار و ... ختم میشه.

حس میکنم دارم دیوونه میشم، دلم میخواد بیخیال بشم یا حتی از ازدواج کردن متنفر بشم اما خدا را شکر انقدر جلوی چشمم ازدواج های خوب و موفق بوده که بُعد بدش هیچ جایی توی ذهنم نداره، لطفا اگر میتونید بهم راهکار بدید.

دوستان اینو اضافه کنم من میدونم وضعیت جامعه به چه نحوه و چقدر ازدواج کردن برای آقایون سخت شده، بارها پست هاش رو هم خوندم و انتظاری از آقایون ندارم و نمیگم چرا نمیان خواستگاری دخترهایی امثال من. من خودم برادر جوان دارم و متوجه اوضاع و احوال هستم برای همین توقعی از هیچ کس ندارم، حتی اون خواستگاری که زنگ زد و قرار شد بعد از دفاع بیاد و نیومد، حتی حالا که اوضاع جامعه به خاطر ویروس کرونا به هم ریخته ست و ... 

برای همین این حرف ها رو برام تکرار نکنید، فقط بهم بگید منی که یک دختر 26 ساله آبرو دار هستم و نمیخوام وارد رابطه های غلط ولو به صرف رفع نیاز عاطفی بشم، الان چه جوری از فکر ازدواج کردن بیام بیرون، این حس افسردگی را از خودم دور کنم و به بقیه کار هام برسم؟

پیشاپیش از لطف و راهنمایی همگی سپاسگزارم.


مرتبط با مدیریت افکار مزاحم:

نمی تونم مسائل رو در ذهنم دسته بندی و کنترل کنم

چطوری ذهنم رو کنترل کنم تا فکرم به سمت یه دختر نامحرم نره

مبارزه با افکار مزاحمی که بی اختیار وارد ذهن میشه

روش های تجربی آرام شدن ذهن و رهایی از افکار منفی

چه طور از شر افکار منفی خلاص بشم و ذهنم آروم بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه) آرام سازی فکر و ذهن (۱۲ مطلب مشابه)