سلام دوستان عزیز 

راجع به موضوعی ازتون راهنمایی میخواستم لطفا صحبتهای ارزشمندتون کمکم کنید.

دختری ۲۴ ساله، و در مرحله آشنایی با یک آقا پسر هستم که ۲۶ ساله شون هست، ما همکار هستیم در یک ارگان دولتی، خدا رو شکر تا حالا خوب پیش رفتیم فقط مشکلی که هست ایشون خجالتی و به همه خیلی احترام می ذاره و همه ش چشم چشم میگه.

چیزی که الان خیلی برام دغدغه شده اینه که ایشون همین امسال عید به پیشنهادخودشون دو روز به جای آبدارچی اداره که مرخصی گرفته بودن موند، تنها کاری هم که کرد این بود که چای برای همکار می آوردن، من از این کار ایشون خیلی ناراحت شدم، بهشون گفتم از این که این کار رو کردی ناراحت شدم، دوست نداشتم تو موقعیت آبدارچی ببینمت، بالاخره نگاه همکاران به آبدارچی خوب نیست.

گذشت، از اون موقع دو بار این اتفاق تکرار شد که آبدارچی مرخصی می گرفت و رئیس میگفتن ایشون باید جای آبدارچی بمونه، قبلا اگه آبدارچی نمی اومد از اداره ناحیه یه نفر رو برای اون روز میخواستن، ولی الان انگار رئیس عادت کرده که ایشون رو بذاره.

یه بار سر همین موضوع بحث مون شد، ایشون گفت مجبوره به خاطر نگه داشتن شغلش هر چی میگن بگم باشه، من دیگه چیزی نمیگم ولی ناراحت میشم که خودش میفهمه دلیلش چیه، امروز بهم گفت کاش اون قدری پول داشتم که قبول نمیکردم جای آبدارچی وایسم که تو ناراحت بشی ...

من نمیدونم باید چیکار کنیم، برخورد من چه جوری باشه برای غرورش بد نباشه، از طرفی  کلا غرور هم اون هم من تو اداره با این کار خرد میشه،چیکار باید بکنم من؟

چطور به رئیس بگه من این کار رو نمیکنم، دوستان عزیز لطفا کمکم کنید خیلی ذهنم درگیر شده، نمیدونم چرا بین این همه آدم به ایشون میگه، اینم بدونین ما خیلی همدیگه رو میخواییم دوست دارم یه راهی پیدا کنم مشکل رو حل کنیم و اینکه چطور اعتماد به نفسش رو بالا ببرم؟ 

اجرتون با امام حسین علیه السلام

 

مرتبط با افزایش اعتماد به نفس:

با تمرین کردن میشه اعتماد به نفس رو بالا برد ؟

راه هایی برای تقویت اعتماد به نفس

چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم

چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم

چگونه اعتماد به نفس خود را زیاد کنیم

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس

راههای افزایش اعتماد به نفس

چه جوری اعتماد به نفسمون رو زیاد کنیم؟

چه جوری اعتماد به نفسمو برگردونم؟

گفتید اعتماد به نفس داشته باش ولی نگفتید چطوری ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)