سلام 

پسری هجده ساله هستم، کنکور دادم و فکر می کنم که رتبه خوبی بیاورم و در یکی از دانشگاه های تهران قبول می شوم ان شاء الله .

مانند خیلی از افراد هم سن و سالم نیاز جنسی و عاطفی اذیتم می کنه ولی خدا رو شکر تا حالا نه دوست دختر داشتم نه مرتکب خ ا شدم. امّا به سختی تونستم پاکی خودم رو حفظ کنم.

چون سنم هنوز کمه شرایط ازدواج رو ندارم امّا تصمیم گرفتم حالا که درگیر این سختی هستم به جای افسوس خوردن که چرا نمی شه الآن ازدواج کرد و این ها خودم رو برای یه ازدواج بهتر آماده کنم یعنی اینکه مثلا این تابستون بشینم یه چیزی یاد بگیرم که بتونم همراه دانشگاه کار کنم و ان شاء الله بتونم تا چهار پنج ساله دیگه به یه درآمد خوب برسم. این قضیه هم می‌تونه منو سرگرم کنه هم.

یا مثلاً اومدم با خودم گفتم اگه قرار باشه من زن بگیرم چه چیز هایی تو زندگی مشترک مون ممکنه مشکل ایجاد کنه. یه ایراداتی تو خودم پیدا کردم و دارم سعی خودم رو می کنم که اون ها رو برطرف کنم. کار های دیگه هم هست ممنون میشم چند تاش رو بگین که استفاده کنم (و البته بقیه دوستان).

و در آخر آرزو می کنم که همه دختر پسر های پاک مجرد بتونن به هم برسن و زندگی خیلی خوب رو با هم شروع کنن.


پیشنهاد:

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

احساس خنگی میکنم در برابر دیگران

اگه به گذشته برمیگشتی ...

از عمرم درست استفاده نکردم چه کار کنم که دیگه حسرت گذشته رو نخورم؟

تجربیات عملی شما در موقعیت های مختلف

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)