سلام‌

من هیچ اطلاعات یا تعریفی از خودم نمیدم که بعدا به خودخواهی و خودشیفتگی متهم نشم . نه سن نه تحصیلات نه چیز دیگه ، فقط بگم پسر هستم و بین ۲۰ تا ۳۰ !

سوالم اینه اگه شما به یه فرد باهوش، یعنی بین باهوش و نابغه برخورد کنید، یعنی باهاش برخورد های مکرّر داشته باشید و رفت و آمد کنید، چه رفتاری باهاش دارید؟

این فرد، از خانواده کارگر و طبقه متوسط هست، مغرور نیست اصلا، و خاکی رفتار میکنه. حتی در مدرسه و دانشگاه خاص و نمونه هم تحصیل نکرده، ولی اختراعات داره، طرح هایی در دست اختراع، از نظر مالی در سطح بالایی قرار داره، از نظر فکری خلاصه قدرتمند هست، سن عقلی اش حداقل  ۱۵ سال بزرگتر از سن شناسنامه اش هست، سبک زندگی، اهداف، رویا ها، علایق و تفریحات، و نحوه انجام کارهاش به طور کل تفاوت زیادی با بیشتر افراد داره. ولی نه مغروره، نه فخر فروش، مرتب و ساده لباس میپوشه، گرم و صمیمی برخورد میکنه و در صورت نیاز بقیه، به اون ها کمک میکنه.

شاید در آینده جزو افراد شناخته شده به حساب بیاد، و بزرگترین دغدغه اش، کمک به بشریت و انجام کار های انسان دوستانه ست. البته به همون میزان هم، در مورد اهدافش به شدت مصمم و قاطع هست و گه گاه عصبانی میشه.

سوالم اینه شما با این فرد چطور رفتار می کنید؟ بذارید رکّ حرف دلم رو بزنم؛

این پسر منم، هر جا میرم با من رسمی رفتار میکنن، دلم میخواد با من صمیمی تر باشن، انگار وقتی تو جمع شون میرم احساس راحتی ندارن، گرچه خود منم بیشتر به بحث های دو نفره یا سه نفره علاقه مندم تا به مشارکت های گروهی.

توی دانشگاه، فکر می کنند مغرورم، گاهی چپ چپ نگاهم میکنن و گاهی زیر زیرکی، و دختر ها هم همین طور‌، وقتی منو می بینند هم خودشون رو میگیرن هم انگار زیر نظر دارن.

با اینکه خیلی از درون تنهایی حس میکنم ولی بروز نمیدم، بقیه ام فکر میکنن به شدت سرد هستم، چطوری بگم؟ در یک کلام رفتار افرادی که منِ حقیر رو میشناسن، مرموزانه و ماجراجویانه (فقط در برخورد با من)، هست و باعث میشه بیشتر معذب بشم. راستی اینم بپرسم ، آیا شما حاضرید با چنین فردی دوست بشید یا ازدواج کنید؟ نظرتون درباره اش چیه؟ 


مرتبط:

پسران، آماده تغییر شرایط در سال ۹۸ هستید؟

تو سال جدیدی که داره میاد تصمیم به تغییر گرفتین؟

میخوام زندگیم رو تغییر بدم، یه تغییر بزرگ

چرا کسی چالش خودسازی و تغییر راه نمی اندازد؟!

به هر کسی اجازه میدید نگاه و باور شما رو تغییر بده ؟

در اوضاع جدید اقتصادی، چه تغییری در سبک زندگی تون دادید ؟

در آستانه ی ۲۱ سالگی تمام شخصیتم داره تغییر میکنه

سال جدید چه تغییری می خواید در زندگی تون بدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)