سلام به همه 

من سوالی دارم که مدتیه ذهنم رو درگیر کرده ، اول یه کم توضیح بدم، من دختر هستم و در آستانه ی ۲۱ سالگی، از بچگی شدیدا احساساتی، مهربون، مثبت اندیش و باهوش بودم، حالا مشکلی که پیدا کردم اینه که در آستانه ی ۲۱ سالگی تموم شخصیتم داره تغییر میکنه، کاملا سردرگمم، دارم رفته رفته کم حرف تر میشم (پرحرف بودم)، الان موقع حرف زدن دائم تو دلم میگم خب که چی؟ بعد حرفم رو میخورم، منطقم فعال تر از احساساتم شده، شخصیتم خیلی داره تغییر میکنه و من نمیدونم علت چیه ؟ 

خیلی به سمت مسائل دینی مثل نماز و عبادت و غیره گرایش پیدا کردم، اصلا در من داره تحولات زیادی ایجاد میشه، آروم تر شدم از قبل، قبلا خیلی زود عصبی میشدم الان کاملا منطقی شدم خیلی برای خودم غریبه شدم، نظر شما چیه چرا اینجوری شدم ؟ 

تا کی این جوری در سراشیبی شدید تغییرات خواهم ماند ؟ کی به یک ثبات میرسم ؟

پیشاپیش ممنون از جواب هاتون 


مرتبط:

پسران، آماده تغییر شرایط در سال ۹۸ هستید؟

تو سال جدیدی که داره میاد تصمیم به تغییر گرفتین؟

میخوام زندگیم رو تغییر بدم، یه تغییر بزرگ

چرا کسی چالش خودسازی و تغییر راه نمی اندازد؟!

به هر کسی اجازه میدید نگاه و باور شما رو تغییر بده ؟

در اوضاع جدید اقتصادی، چه تغییری در سبک زندگی تون دادید ؟

سال جدید چه تغییری می خواید در زندگی تون بدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)