سلام و درود بر دوستان گل و گلاب

من یه دختر 22 ساله هستم و از نظر ظاهری و خانوادگی در سطح مناسب و خوبی قرار دارم و بالطبع خواستگار هم دارم اما ... 

مشکل من اینه که من از پسرهایی که محبت کلامی میکنن، ابهت ندارن، خشونت و جذبه مردونه ندارن اصلا خوشم نمیاد و تا الان حتی یه نفر هم به دلم ننشسته، میدونم ممکنه با این حرف عده ای به من بگن مریضی یا برو پیش روانشناس یا تو مازوخیسم داری، ولی این کارها برای من درمون نمیشه. 

من فقط در صورتی جذب یه مرد میشم که توی رفتارش خشونت و تحکم و قدرت ببینم. مردی که روی من نفوذ و سلطه داشته باشه، مردی که با کار و رفتارش باعث بشه من حس کنم مغلوبش هستم و احساس ترس و ضعف کنم در برابرش. مردی که هی دوست دارم و عاشقتم تحویلم نده زیاد رمانتیک نباشه، خشونت و ابهتش به من حس ترس و حساب بردن بده. مواظبم باشه، حس مالکیت شدیدی داشته باشه ... 

در عین اینکه به شدت بهم علاقه منده، ولی اینو به زبون نیاره و بهم نشون بده، و بدونم فقط منم که میتونم آرومش کنم و تو دنیا فقط منو دوست داره، خیلی برام لذت بخشه کنار چنین مردی بودن ...

در عین حال عشق شدیدی بین مون باشه، منتهی این عشقه نباید کلامی باشه، من محبت کلامی رو اصلا نمیپسندم... از شعر و حرفای عاشقانه خیلی بدم میاد. یه نگاه محبت آمیز یا یه نوازش ساده خیلی بیشتر به دلم میشینه.

اصلا آدم هایی که این مدلی نیستن رو نمیتونم تحمل کنم و خیلی سریع پس شون میزنم. اصطلاحا به این جور آقایون میگن دامیننت 

مشکلم اینه که آدم های این شکلی خودشون از خانم های سلطه پذیر یا اصطلاحا سابمیسیو خوششون میاد ولی من اصلا چنین چیزی در ظاهرم مشخص نیست. سنگینی و غروری که توی اجتماع دارم اصلا نشون نمیده من یه سلطه پذیر هستم... 

خیلی اذیت میشم از نداشتن چنین آدمی توی زندگیم. نمیدونم باید چی کار کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید، خیلی نگران اینم که ازدواج کنم ولی این فانتزی هام هیچ وقت برآورده نشن و سرخورده بشم... 


مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)