با سلام خدمت دوستان گرامی در "خانواده برتر"

یه سوالی دارم ممنون میشم خانم ها در این مورد راهنمایی کنند.

اگر دختر خانمی که حجابش رو کامل رعایت نمیکرده ولی به خاطر خواستگارش بگه که از این به بعد برای همیشه  محجبه خواهد بود واقعا میشه به قولی که میده اعتماد کرد؟

موضوع اینه که خواهرم دختر یکی از فامیل های دورمون رو برای خواستگاری پیشنهاد داده ولی من به خاطر بدحجابیش قبول نکردم، اما اصرار کردن که بریم خواستگاری، اگه به توافق نرسیدیم که ازدواج نمی کنیم.

تو صحبتی که خودم با دختر خانم داشتم میگه از این به بعد این مسائل رو رعایت میکنه، البته چون تو دانشگاه هم همکلاسی خواهرم هستن خواهرم از لحاظ اخلاقی کاملا تائیدشون میکنه.

منظورم از حجاب اینه که من خودم همیشه تصمیم داشتم با دختر چادری و مورد اعتماد ازدواج کنم ولی ایشون قبلا کاملا محجبه نبودن.

ممنون


مرتبط :

خواستگارم میگه اول بخاطر خدا، بعد بخاطر من چادر سر کن

چطوری دختر مورد علاقه م رو قانع کنم که چادر بپوشه ؟

چطوری به همسر آینده ام بگم چادر سر کن ؟

چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

دختران مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

چرا دخترهای مذهبی از رابطه جنسی متنفرند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)