سلام

من مدتی هست که قصد ازدواج دارم. گزینه هایی بهم معرفی شد که دیدم دو نفرشون شرایط شون به من نزدیک تره. (از لحاظ حجاب و ...)

مادرم رفتن منزل دختر اول با مادرش صحبت کردن که گفتن اگه نظرشون مثبته بعدا بیایم برای خواستگاری و ... . که بعد از چند روز گفتن دخترشون قصد ادامه تحصیل داره. (اگر قصدش ادامه تحصیل بوده باشه واقعا منم خودم دانشجو هستم و مشکلی با این قضیه نداشتم)

رفتیم سراغ مورد دوم، که این مورد هم همین طور، ولی نگفتن برای چی! (البته طول کشید که جواب دادن). اختلاف سنی هم تقریبا 6 سال میشه.

به نظر شما این ویژگی هایی که من دارم واقعا بده؟

1- تحصیل کرده (الان دانشجوی دکتری هستم رشته خوب تو دانشگاه دولتی سطح یک ایران)

2- اهل هیچ گونه دخانیات و ... نیستم.

3- از نظر ظاهری و قیافه متوسط به بالا

4- تو خیلی زمینه های فرهنگی و مذهبی استعداد و رتبه مسابقاتی هم دارم.

5- پسری نبودم که اهل دوستی و این ها با جنس مخالف باشم و مراعات میکنم.

و ...

مردم هی میگن ازدواج کن و فلان. حالا که قصدش رو پیدا کردی این طوری برخورد میکنن. مشخص هم نمیکنن که واقعا برای چی جواب شون منفیه.

خیلی اعصابم داغون شده. واقعا نمیفهمم چرا؟


مرتبط با رد کردن خواستگار :

این تفکر که اگه دختر بگه نه یعنی آره رو جدی نگیرید

جواب قاطعانه دادن خیلی بهتر از امید واهی دادنه

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)