با سلام

من پسری ۲۸ ساله هستم و مدتی هست که با دختر خانومی هم سن و سال خود آشنا شده ام و قصد ازدواج با یکدیگر را داریم. ولی با وجود تمام اشتراکات ذهنی و علاقه ها و مراجعه کردن مون حداقل ۲۰ جلسه نزد روانشناس، تنها یک اختلاف بزرگی بین ما وجود دارد و آن هم مسئله حفظ حجاب روسری یا مقنعه می‌باشد.

نامزد من در خانواده ای بزرگ شده است که در طی این مدت ۲۷ سال هرگز حتی در میان دور ترین فامیل های خود علیرغم پوشیده بودن لباس های خود هرگز روسری به سر نمی کند و اصطلاحاً سر لخت می باشد.

و از طرفی بنده در خانواده‌ای پرورش پیدا کرده‌ام که در عین اینکه مذهبی نیستیم ولی خانم ها حجاب سر را در مقابل فامیل های دور خود نیز رعایت می کند، بنده این مسئله را حال با نامزد خود در میان گذاشتم ولی ایشان واکنشی دفاعی و منفی نشان داده‌اند و بعد از کلی بحث تنها به این نتیجه رسیدیم که ایشان در میان فامیل های دور خود راحت باشند ولی در زمانی که تنها در مجلسی فامیلهای ما باشد حجاب بر سر داشته باشند توافق بر این شد که اگر در مجلسی فامیل های ایشان نیز حضور داشتند ایشان نیز‌ حجاب سر نداشته و هرگز به سر نکند و بنده به همین منظور شدیداً مخالف هستم.

و اگر ایشان در همین افکار پایدار باشند بنده نمی توانم با ایشان زندگی خوبی داشته باشد، از دوستان تقاضای راهنمایی دارم.


مرتبط :

خواستگارم میگه اول بخاطر خدا، بعد بخاطر من چادر سر کن

چطوری دختر مورد علاقه م رو قانع کنم که چادر بپوشه ؟

چطوری به همسر آینده ام بگم چادر سر کن ؟

چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

دختران مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

چرا دخترهای مذهبی از رابطه جنسی متنفرند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)