سلام به همگی

راستش چند روزی بود که در مورد آشنایی با دختر خانمی فکر میکردم که اختلاف سنمون قدری زیاده.. نزدیک ۱۰ سال. به استخاره  اعتقادی ندارم ولی به حافظ تفالی زدم و این غزل آمد:

نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر/ هرآنچه ناصح مشفق بگویدت بپذیر

ز وصل روی جوانان تمتعی بردار/که در کمینگه عمر است مکر عالم پیر

خلاصه خیلی جور بود با دغدغه من. میخواستم شما هم اگه تجربه ای از حافظ دارین بگین و اینکه اگر مطابق تفعلی که زدین عمل کردین، بعدش چطور پیش اومد؟ همون طور که میدونید دیروز هم روز حافظ بود ... 

ارادتمند همگی


مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

نتایج بی توجهی به استخاره برای ازدواج

همه چیز خوب پیش میرفت تا این که خواستگارم استخاره کرد ...

با استخاره و سرکتاب به نتیجه رسیدن که منو رد کنن

خواستگارانم رو به دلیل بد شدن استخاره رد میکنم

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

عمل نکردن به استخاره گناه داره؟

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

باید به استخاره ای که کردم عمل کنم ؟

اعتقاد به استخاره آنلاین درسته یا غلط ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)