سلام

آیا درسته که همه پسرها از دخترایی که استخون بندی درشت دارن، بدشون میاد؟، من واقعا از این بابت اعتماد به نفسم رو کامل از دست دادم. مخصوصا اینکه جایی که من هستم یعنی دخترانی که دور و برم هستن اغلب ظریف و کوتاه هستن .

هر کی منو میبینه اظهار نظر میکنه، نمیگم حرف بدی میزنن ولی حس خوبی نمیگیرم، شایدم زیادی حساس شدم، شاید هم چون حس خیلی بدی به اندامم دارم برداشت منفی میکنم، چند وقت پیش یکی از همکلاسی هام بهم یه چیزی گفت که خیلی ناراحت شدم کلیت حرفش این بود که شونه پهنی داری و خوب نیستی.

مگه شونه پهن جز معیار های زیبایی محسوب نمیشه؟، البته اگه همراه با لگن پهن باشه، یعنی فکر میکنم لباس قشنگ تر میشینه تو تن و جلوه ی بیشتری داره، گاهی خیلی افسرده میشم از این بابت و همه ش غر میزنم سر خدا که چرا منو ظریف خلق نکرده، ولی هیچ وقت پیش بنده خدا ننالیدم چون دوس ندارم ار نظر بقیه بی اعتماد به نفس و ناراضی از ظاهر به نظر بیام.

قدم هم ١٧٢-٣ هست که فکر میکنم اینم باعث شده درشتیم بیشتر به چشم بیاد، لطفا صادقانه نظرتون رو بگید ، واقعیت تلخ رو به امید واهی ترجیح میدم.


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)