سلام دوستان عزیز

دختری هستم که تازگی ها ۲۰ ساله شدم، بجز ماکارونی و برنج هیچ غذایی بلد نیستم درست کنم یعنی تمرین نکردم در حالی که ۲ تا از دوستام با اینکه یکی شون هم از من کوچیکتره بهترین غذا ها رو درست میکنن، ولی من راستش اصلا سعی نکردم و وقت نذاشتم.

از غذایی که مامانم آماده کرده خوردم و درس خوندم!!! ولی خب ماکارونی هم خداییش حرف نداره یعنی استعدادم خوبه، حالا سوالم از خانم ها اینه که شما قبل ازدواج تون آشپزی بلد بودین یا وقتی ازدواج کردید به مرور یاد گرفتید، یعنی لازمه الان منم وقت بذارم واسه یاد گرفتن آشپزی یا بذارم کم کم بعد ازدواج دیگه مجبورم و یاد بگیرم.

درسته درس میخونم در آینده ان شاء الله کار، اما خب حقیقت زندگیه و آشپزی هم در درجه اول به نظرم یه هنره. ممنون میشم هم خانم ها و هم آقایونی که تجربه مناسبی دارن راهنماییم کنن.

در مورد آشپزی:

فلسفه آشپزی کردن در خونه چیه ؟

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن ؟

من از آشپزی متنفرم

ما دختران قبل از ازدواج باید آشپزی بلد باشیم؟

اگه دختری آشپزی بلد نباشه شما قیدش رو می زنین؟

مادر زنم میگه دخترم مامانیه، آشپزی بلد نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) آشپزخانه خانواده برتر (۴۹ مطلب مشابه)