سلام

یه سوال عجیب بپرسم؟
بچه ها من چند  وقت ماه دیگه عروسیمه ان شاء الله

بچه ها من از آشپزی متنفرم
به نظرم کار مزخرفیه
هر روز هر روز هر روز مگه تموم میشه؟؟
پدرم همون شب اول خاستگاری گفت که دخترم اصلا آشپزی بلد نیست.... خاستگارمم عاشق بود گفت فدای سرش . ولی مگه میشه ؟

من اصلا از غذا خوردنم بدم میاد.... مثلا دیدید یکی شکمو هستش... من 180 درجه برعکسم... اگه یه قرص بود بخورم انرژی یه روزمو تامین کنه به خدا اصلا هیچی نمیخوردم....
خانم های عزیز چجوری میتونید این همه پای گاز وایسید هر روز هر روز
چرا بعضیا انقدر با سلیقه هستن تو غدا؟
واقعت برام عذابه  .......آیا راه چاره ای دارم؟


در مورد آشپزی:

فلسفه آشپزی کردن در خونه چیه ؟

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن ؟

ما دختران قبل از ازدواج باید آشپزی بلد باشیم؟

اگه دختری آشپزی بلد نباشه شما قیدش رو می زنین؟

مادر زنم میگه دخترم مامانیه، آشپزی بلد نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)