سلام به همه عزیزان خانواده برتری ...

من حدود 1 سال و خورده ای میشه که خانواده برتر رو میشناسم و روزی بین 3 تا 5 بار میام اینجا تا از مطالب عزیزان استفاده کنم. من رضا هستم و احتمالا کسی منو نشناسه چون زیاد اینجا کامنت نمیذارم.

مشکلی که بهش برخوردم اینه که ممکنه به زودی ها ازدواج کنم و البته تمام معیارام رو که زیر و رو کردم دیدم یه معیار عجیب دارم و هر چی سعی میکنم وانمود کنم مهم نیست نمیشه ...

من برام خیلی مهمه که همسرم یه آشپز خیلی درجه یک باشه که بتونه غذاهای خیلی خاص درست کنه ( باور کنید نمیتونم جلوی خندم رو بگیرم ببخشید ) ولی خیلی مهمه و برام تبدیل به ترس شده که مبادا آشپزیش خوب نباشه و بیچاره بشم . افرادی رو مد نظر داشتم اما چون احساس کردم ممکنه آشپزیش خوب نباشه اصلا حرفشم پیش نکشیدم...

البته مطمئنم عشق نمیذاره که مشکلی تو رابطه مون پیش بیاد ولی دوست دارم دیگه چیکارش کنم ؟! ... نمیدونم چطورم باید مطرحش کنم آیا مثل کنکور خوبه که یه لیست از غذاها رو بدم به طرف بگم هر کدوم رو بلدی علامت بزن ؟! ( شوخی)

الان یه سوال دارم از خانما: با آشپزی چطورید ؟ چقدر دوست دارید برای همسرتون آشپزی کنید و غذاهای جدید رو درست کنید و کنار همسرتون لذت ببرید؟ آیا اهمیت میدید به این قضیه ؟


در مورد آشپزی:

فلسفه آشپزی کردن در خونه چیه ؟

من از آشپزی متنفرم

ما دختران قبل از ازدواج باید آشپزی بلد باشیم؟

اگه دختری آشپزی بلد نباشه شما قیدش رو می زنین؟

مادر زنم میگه دخترم مامانیه، آشپزی بلد نیست


مرتبط:

یه دختر مجرد چه هنرها و مهارت هایی رو باید یاد بگیره ؟

نمی خوام دختری باشم که هیچ هنری جز درس خوندن بلد نیست

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره؟

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره ؟

صفحه نکته های خانه داری

چه زمانی به یه دختر میشه گفت کدبانو؟

زن زندگی ام اما مورد پسند کسی نیستم

آقایون چه خانمی رو زن زندگی میدونن ؟

تعریف شما از مرد زندگی یا زن زندگی چیه؟

مردان از زن زندگی شون چه انتظاراتی دارن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)