سلام به همه ی دوستان

دوستان شما چه زمانی به یه دختر میگید کدبانو؟، کدبانو یعنی چه؟

من مجردم و میخوام واسه خودم و شخصیتم هنرهای کدبانو گری رو بلد باشم که امروز واسه خودم و در آینده هم اگه ازدواج کردم در زندگی زندگی مشترکم به درد بخوره ... . 

از تمامی افرادی که کامنت میگذارن پیشاپیش تشکر ویژه میکنم.


مرتبط:

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره ؟

صفحه نکته های خانه داری

زن زندگی ام اما مورد پسند کسی نیستم

آقایون چه خانمی رو زن زندگی میدونن ؟

تعریف شما از مرد زندگی یا زن زندگی چیه؟

مردان از زن زندگی شون چه انتظاراتی دارن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)