سلام
یه سوال از آقایون دارم.مردا از زن زندگیشون چه انتظاراتی دارن؟
3 ساله ازدواج کردم.شوهرم مرد خیلی خوبیه.تقریبا ما هیچ مشکلی باهم نداریم جز....!من دختر احساسی وبا عاطفه ای هستم همش قربون صدقش میرم ...ازش تعریف میکنم..اگه یه بار به خودش برسه که دیگه هیچی!اکثرا به خودم میرسم.به خدا بی هیچ اغراقی میگم که خیلی از مردا آرزو دارن زنی مثه من داشته باشن از قیافه و تحصیلات و خانواده هیکل و اخلاق وهنرو... واقعا هیچی کم ندارم.تو سکسم خوب رفتار میکنم زن بسازی هستم.اما اون انگار اصلا اینارو نمیبینه.یه بار نمشه ازم تعریف کنه..قربون صدقم بره نازمو بکشه.از قشنگیم بگه.اگه 1بارم بگه اینقدر مصنوعیه که میدونم فقط میگه که گفته باشه !! تو رو خدا بگید اشکال من کجاست؟
چه جوری دلگرمش کنم به زندگی؟ما 5سال دوست بودیم.اون موقع خیلی احساسی و مهربون بود.اما نمیدونم چرا الان انجوریه.پای کسه دیگه هم در میان نیست.کمکم کنید دیگه دارم دیونه میشم.هروقت ازش میخوام مثل گذشته باشه..یه مدت خوب میشه بعد دوباره همون آشو همون کاسه

مطالب پیشنهادی از بایگانی خانواده برتر:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)