سلام دوستان عزیز

من یه خانم 27 ساله متاهلم. لیسانس دارم و شاغلم. البته نیمه وقت،اهل باشگاه، مطالعه و استخر رفتن هستم. خودم حس میکنم معمولی هستم. عشوه و ادا ... ندارم. مانتوی هستم ولی خیلی محرم و نامحرم و مسائل اخلاقی رو رعایت میکنم. جیغ جیغو نیستم . مثلا واسه یه زخم انگشت جیغ بزنم، گریه کنم. 

میخوام بدونم آدم با کلاس یعنی چی؟، وقتی میگین فلانی با کلاسه یعنی چی؟، چه رفتاری دارن که میشن با کلاس؟، من دوست دارم با کلاس باشم نه معمولی!!! در مورد خودم بخوام بیشتر توضیح بدم باید بگم همیشه ورزش میکنم. 170 قدمه، 64 وزنمه که میدونم یه کم زیاده. کم میخورم چون زود چاق میشم.

بیرون مواظب رفتارهام هستم. رنگ مو سالی دو بار میذارم، چون جنس موهام خیلی ضعیفه. همین که رنگ میذارم و موخوره و ریزش شروع میشه، آرایش ملایم دارم چون تمام همکارهام و تمام مراجعین آقایون جوون و مجرد هستن ما 2 تا خانمیم و ناخواسته تو چشمیم. صدام معمولیه و نازکش هم نمیکنم. عطر و ادکلن هم بستگی به بودجه م داره مارک دار و یه میلیونی خریدم، 40 تومنی هم خریدم!

جواهراتم فقط یه حلقه ازدواجمه بقیشه رو تو مراسم استفاده میکنم ولی دوست دارم بشنوم با کلاسم،کمتر کسی پشت سرم گفته فلانی با کلاسه!، منتظرم بفرمائید چه جوری با کلاس باشم و تو چشم بیام؟

 

مرتبط با ویژگی های جذابیت دهنده به خانم ها:

چه مدل دخترهایی کلی خاطر خواه دارن؟

فلان دختر جذابه یعنی چی؟

چه فرقی بین دختر خوشگل و دختر جذاب هست؟

دختر جوان و زیبایی هستم ولی صفت جذابیت رو ندارم

یه خانم محجبه بدون آرایش هیچ جذابیت جنسی نداره؟

بیایید جذاب باشیم

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه؟

در انتخاب همسر به دنبال جذابیت باشید

چه چیزی دختران رو جذاب نشون میده؟

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم؟

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند؟!

راه های جذاب شدن دختران

به همدیگه توی جذاب تر شدن مون کمک کنیم

بیرون بودن موهای جلوی سر خانمها، باعث جذابیت شون میشه؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل زنان شاغل (۳۵ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)