سلام دوستان

من چند ماهی میشه که نامزد کردم و هیچ مشکلی هم با نامزدم نداریم. فقط یه چیزی هست که در ذهن خودمه و آزارم میده. این که حس می کنم نکنه نامزدم در ذهنش من رو با زن دیگه ای مقایسه کنه، نکنه بگه فلانی این خصوصیت رو داره ولی خانوم من نداره، نکنه تو ذهنش من چیزی کم داشته باشم ولی به روم نیاره. 

میدونم این از حساسیت و کمبود اعتماد به نفس خودم نشأت می گیره ولی خب خیلی آزارم میده، تا حالا همچین چیزی ندیدم ازش، ولی فقط یکی دو بار یه چیزهایی درباره خواهرش گفت که من به شدت رنجیدم ولی هیچی بهش نگفتم. 

مثلا گفتم که بنظرت من دماغم رو عمل کنم؟، گفت نه نیازی نداری. توی همین حرف ها گفت دماغ آبجیم خیلی خوبه، گفتم که اتفاقا معمولیه، گفت نه خیلی خوبه. من به این فکر کردم نکنه همه ش منو با اون مقایسه کنه؟، نکنه از نظرش زیبا نباشم، یا یه بار درباره عروسی حرف زدیم و بحث پیش اومد گفت آبجیم عروسیش خیلی خوشگل شده بود، گفتم یعنی چی؟، گفت هیچی میگم خوشگل شده بود آبجی.

من خودم خصوصیت بارزم زیباییه و نامزدم هم همه ش میگه بهم که خوشگلی، ولی این دو تا چیز رو که شنیدم همه ش تو ذهنمه و یه لحظه نمیتونم از ذهنم بیرون کنم، حس میکنم من رو با آبجیش تو ذهنش مقایسه می کنه. حالا واقعا نمیدونم ایشون خوشگلتره یا من. کاری هم به این موضوع ندارم. ولی این حرف ها آزارم داد.

دوستان حساسیت من بی جاست؟، خیلی ذهنم مشغوله و واقعا روحیه م رو واسه این موضوع مسخره از دست دادم. حتی یه بار که خیلی دپرس بودم بهش گفتم من زشتم، اونم گفت که چی میگی و سرت جایی خورده؟

تو رو خدا سرزنش نکنید. کمک کنید حساسیتم رو کم کنم و فکرم آزاد بشه از این موضوع.


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)