سلام

من نمیفهمم مشکل کار کجاست واقعا؟، ببینید دوستان اصلا بحث دوستی و آشنایی و ازدواج و دوست اجتماعی و این حرف ها توی سوالم مطرح نیست. بحث کاری و اجتماعیه.

هر وقت با پسری مراوده طولانی مدت دارم (منظورم مراودات شخصی و دوستی اجتماعی و مسائل اینجوری نیست. توی خط بالا هم گفتم خدمت تون)، مثلا توی دانشگاه یا مثلا توی محیط کار یا مثلا وقتی با یه آقایی مشترکا و اجبارا مقاله دو نفری بهمون میده، استاد توی یه همچین شرایطی همه اون آقایون معمولا از اول کاری به کارم ندارن و کارشون رو انجام میدن و حتی نقش شراکتی شون رو خوب اجرا میکنن ولی متاسفانه بعد یه مدتی مثلا سه چهار ماه یا شش ماه یا یه سال (به هر حال بعد مدتی) باهام بد میشن و در نتیجه نقش شراکتی شون رو خوب انجام نمیدن. 

مثلا اخم میکنن یا سعی میکنن کم محلی کنن یا برخوردشون یه جوری میشه که انگار از دیدنم اذیت میشن یا حتی جایی که کارم بهشون گره میخوره ناز میکنن و همه ش میگن باشه، ولی امروز فردا میکنن، بعضی هاشون هم که تجربه ش رو داشتم واسه م پیش اومده یادم هست بعد مدتی یه جوری برخورد میکردن که انگار پدرشون رو کشتم.

در مورد خودم؛

25 سالمه، دیگران میگن ظاهر خوبی دارم، مد روز میپوشم، توی برخورد باهاشون حد و حدود رو رعایت میکنم و اجازه نمیدم به حریمم وارد بشن، البته خشک و بداخلاق نیستم، خیلی هم خونگرمم و در عین حال عادی برخورد میکنم. احترام شون رو همیشه دارم، میدونم مرد هستن و هیچ وقت کاری نمیکنم غرورشون بشکنه، اصلا آدمی نیستم که در حین مدت همکاری وقت و بی وقت مزاحم شون بشم. 

خودم رو آویزون کسی نمیکنم، برای پروژه ها و همکاری ها هر جا لازم باشه دنگ خودم رو عادلانه پرداخت میکنم. قرار کاری باشه درست سر وقت میرم و معطل شون نمیکنم. وقت و بی وقت پیام نمیدم یا زنگ نمیزنم، حتی اگه کار عقب بیافته یا مشکل کاری پیش اومده باشه. هر کاری بخوان معقولانه باشه به عهده میگیرم. هیچ موقع بد دهنی و عصبانیت و این ها رو توی موضوع کاری ندارم و برخوردم همیشه ثابته و اخلاقم اصلا عوض نمیشه، مثلا یه روز بد باشم یه روز خوب اینجوری نیستم اصلا. 

پشت سرشون حتی اگه کارشون رو درست انجام نداده باشن به هیچ آشنایی توی اون محیط نمیگم و اهل حرف آوردن و حرف بردن نیستم. کارم رو گردن شون نمیندازم و تا جایی که بهم مربوطه انجام میدم و حتی بعضی وقت ها وظایف اون ها رو هم در حد انصاف و توان گردن میگیرم و انجام میدم. البته اصلا دختری نیستم که اجازه بدم سوء استفاده ازم بشه، در هیچ موردی ولی خوب گاها کمکاریای طرف مقابل رو هم جبران میکنم تا بتونم. 

مثل مردها نیستم اصلا ولی خاله زنک هم نیستم. رفتارم بسیار دخترانه و مثل جنس زن هستش و اصلا صفات مردانه ندارم.

این ها رو همه گفتم که بپرسم به نظر شما مشکل من چی میتونه باشه و چرا بعد مدتی این اتفاق برام میافته، دقیقا چهار مورد بوده تا الان اینجوری. لطفا جای خواهر کوچیکتر تون حسابم کنید و هر چی به ذهن تون میرسه رو بگید. میخوام بدونم با این همه رعایتی که از طرف من صورت میگیره چرا این طور میشه؟

از یه طرف نمیخوام مشکل کاری برام پیش بیاد و بعد مدتی این جوری از شراکت و همکاری طرف مقابل محروم بشم و به کار و پروژه ای که توش هستم آسیب برسه و از یه طرفم کلا واسم سوال پیش اومده که مگه مشکلی من دارم؟ آخه هر چی فکرش رو میکنم هیچ کار بدی انجام نمیدم و هیچ چیزی که  باعث بشه طرف رو عصبانی کنم یا برنجونم وجود نداشته، تقریبا توی بیشتر موارد و راست و حسینی اون ها رو نوشتم که بهتر راهنماییم کنید.

راستش خواهر و برادرام سه تا هستن که هر سه ازدواج کردن و مامانم هم که توی رنج سنی ما نیست و همین طور بابام. برای همین اینجا شاید شماها کمکم کنید و نقش خواهر و برادر واسم داشته باشید.

بیشتر از خواهرهای گلم راهنمایی میخوام. مطمئنم منصفانه راهنمایی میکنن. نمیدونم شاید بین اونا هم کسانی باشن که واسه شون پیش اومده تجربه مشابه من.

آقایون هم تونستید مرحمت میکنید تجربه مشابهی اگه داشتید انتقال بدید.

پی نوشت: با این اتفاقاتی که واسه م افتاده میترسم ازدواجم که بکنم شوهرم تا یه مدت خوب باشه و بعد بد بشه. میدونین که چی میگم. شماها هم باشین شاید با این تجربه تکراری که مرتب پیش میاد واسه تون این حس رو به ازدواج پیدا کنید و ترس برتون داره.


مرتبط:

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)