سلام

من حدود ٢ ماه پیش یه سوالی کردم با این عنوان که "از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاظ فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم".

قضیه از این قرار بود که من از یه شهر با یه پسر از یه شهر دیگه ٢ سال چت میکردیم ولی نه به قصد ازدواج یا حتی دوستی، چت هامون معمولی بود و ما کم کم به هم علاقه مند شدیم، از چند تا پیام در هر ماه رسید به ٢ـ٣ بار چت در هفته.

ایشون هم اصرار داشتن که قرار بذاریم همدیگه رو ببینیم...، ولی من چون میترسیدم که گذشته ی نسبتا بد ایشون و اختلاف فرهنگی و مالی و... باعث بشه تو زندگی مون به مشکل بر بخوریم قبول نمیکردم و یه جوری دست به سرش میکردم.

این اواخر میگفت یه جواب منطقی بهم بده، منم میگفتم نه نمیشه و ما نمیتونیم با هم ازدواج کنیم و ایشون هم میگفت میشه همه چی رو درست میکنم میام خواستگاریت و نگران نباش و این آخرین پیام های ایشون به من بود.

یعنی از ٧ خرداد تا به امروز دیگه آنلاین نشدن و هیچ پیام یا تماسی با من نداشتن. منم همون روزها در خانواده برت سوالم رو پرسیدم که ادامه بدم یا نه، و اکثر دوستان گفته بودن نه، منم یه کم فکر کردم و فردای اون روز یعنی ٨ خرداد با اینکه برام سخت بود پی ام دادم که ما مناسب هم نیستیم و بهتره دیگه ادامه ندیم و سعی کردم دیگه بهش فکر نکنم.

ولی هر لحظه منتظر بودم جوابم رو بده، تکلیفم رو مشخص کنه، ١ روز گذشت، ٢روز، ٣ روز، ١ هفته، ٢ هفته، ۴ هفته، ٢ ماه ... ، ولی آنلاین نشد، کم کم داشتم نگران میشدم. آخه بیشترین غیبتش ٣ هفته بود نه ٢ ماه!، یعنی چی شده؟،چرا از هفتم دیگه به تلگرامش سر نزده؟، چرا هنوز آنلاین نشده؟، چرا جواب منو نداده؟، چرا گوشیش خاموشه؟ ... ، و هزار تا چرای دیگه که هر شب میاد تو ذهنم.

نمیدونم چطوری به جواب شون برسم، خیلی نگرانش هستم. همه ش بهش فکر میکنم، خدایی نکرده اتفاق بدی براشون نیافتاده باشه، شاید هم با اون دختر که خانواده اش براش در نظر گرفته بودن ازدواج کرده و بخاطر همین این خطش رو خاموش کرده.

ولی یه خبر که باید میداد...، یا موبایلش رو گم کرده یا دزدیدن و پس سیمکارتش هم نیست که بتونه وارد اکانت تلگرامش بشه و شماره ی منو هم حفظ نیست ... ولی میتونه یه سیمکارت جدید با همون شماره بگیره و پی ام منو تو تلگرام ببینه...، یا هزار تا فکر دیگه...

کاری بهش ندارما، فقط میخوام بدونم چی شده، آخه نگرانشم. ان شاء الله که اتفاق بدی براش نیافتاده، کاش یه کسی خبری ازش میاورد. به نظرتون چطوری میتونم یه خبری ازش بگیرم؟! با یه شماره تلفن و اسم و فامیل میشه پیداش کرد؟! البته یه آدرس نصف و نیمه هم دارم ازش.


مرتبط:

دختر مورد علاقه م سیم کارتش رو عوض کرده، چطور پیداش کنم؟

چطور از روی مشخصات شناسنامه ای ، میشه کسی رو پیدا کرد؟

می خوام از راه قانونی دختری که اینترنتی باهاش آشنا شدم رو پیدا کنم


فراموشی عشق قبلی افکار مزاحم:

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)