پیشاپیش از وقتی که برای خوندن سوالم میکنید ممنونم

چند سال پیش با یه دختر خانومی دوست شدم و به صورت مجازی با هم در ارتباط بودیم و خیلی علاقه مند بودیم به همدیگه، تصمیم داشتیم با همدیگه ازدواج کنیم منتهی اون موقع بخاطر بعضی مشکلاتی که داشتم متاسفانه به ایشون گفتم ارتباط مون رو قطع کنیم.

الان حدودا 3 سال از آخرین ارتباط مون گذشته و خط شون رو مثل اینکه عوض کردند و دسترسی بهش ندارم فقط اسم و فامیلی شون رو میدونم. تو اینستاگرام هم نتوستم پیداشون کنم. دوستان عشق ایشون پاک بود و منم تمام این مدت فقط به ایشون فکر میکردم.

کمکم کنید و بگید چه جوری میتونم پیداشون کنم؟ استان و محل شهر زندگی شون رو هم میدونم اما نمیشه تو یه شهر که یه آدم رو پیدا کرد. لطفا راهنماییم کنید.


مرتبط:

چطور از روی مشخصات شناسنامه ای ، میشه کسی رو پیدا کرد؟

می خوام از راه قانونی دختری که اینترنتی باهاش آشنا شدم رو پیدا کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)