دختر موفق، دختر عاقل و باهوش رو چطوری تشخیص بدم؟ من برای ازدواجم به زیبایی اهمیت نمی دم، فقط در این حد که ازش بدم نیاد، یا اینکه به پول و شغل پدرش هم اهمیت نمی دم، همین که حلال باشه کافیه، ولی خوب چیزهای دیگه برام مهمه، اما این جور چیزها رو سخت میشه از رو ظاهر تشخیص داد.

مثلا شما میتونی زیبایی و ثروت یه پدر رو از روی ظاهر و زندگی دختر تشخیص بدی، اما هوش و شعورش رو چطوری میتونی متوجه بشی؟، کسی که اونم براش ظاهر مهم نباشه، اما مثلا تحصیلات مهم باشه، اهل فیلم و سینما و مدل نباشه، ولی دنبال علم و پیشرفت باشه. 

این موضوعات برای من مهمه، کسی که به آرامش و اخلاق و رشد من کمک کنه، مثال بخوام بزنم، شاید پر توقعی باشه، اما مثل ماری کوری باشه. اعتقادات دینی اش هم برای من مهم نیست، همین که خدا رو قبول داشته باشه و پوشش مناسب داشته باشه خوبه.

چطوری، از کجا، با چه نشونه هایی میتونم چنین دختری رو پیدا کنم؟

مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)