ازدواج با دختر چند منطقه بالاتر چه مشکلی داره؟

من رو این موارد حساسم که تفاوت فرهنگی اقتصادی ایجاد نشه، اما از یه دختر خوشم اومد، ایشون هم حسش به من مثبته، اما نمیدونم با این موضوع که چند منطقه از ما بالاتر میشینن چطور کنار بیایم؟، شاید خانواده شون دوست نداشته باشن، من دانشجو هستم، هم کار برنامه نویسی انجام میدم هم مشغول مغازه داری هستم، و همزمان درسم رو میخونم، ۲۴ سالم هست.

تا حالا صحبتی هم بین مون رد و بدل نشده ولی حتی پیش اومده ارتباط چشمی داشته باشیم، چیکار کنم خیلی دو دلم اقدام کنم یا نکنم؟


مرتبط:

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار

ازدواج یک پسر کارمند با یک دختر پولدار معقول است ؟

درسته که میگن پسرها دنبال دختر پولدار هستند ؟

چرا باید یه دختر پولدار از من خوشش بیاد ؟

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

راستی آزمایی ادعای یه دختر پولدار در مورد ساده زیستی بعد از ازدواج

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

اگه پدر پولدار داشته باشی به همه چیز می ارزه !

معرفی انواع کفویت های لازم برای ازدواج :

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اعتقادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ادراکی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت فرهنگی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ظاهری

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت شخصیتی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کفویت در ازدواج (۱۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)