سلام

چطور میشه مطمئن شد یه دختر وقتی به حرفی که میزنه ایمان داره و فقط بخاطر جذب طرف مقابل همچنین حرفی رو نمیزنه ؟

من و یه دختر خانمی به هم علاقمند شدیم ایشون از نظر بنده دختر خیلی خوبی هستن ولی من از یه چیز میترسم. وضع مالی پدر ایشون خیلی خوبه ولی من یه شغل با حقوق خیلی معمولی دارم و با ایشون صحبت کردم که با توجه به علاقه ای که ما به هم داریم ولی بهتره فکر ازدواج رو از هم دور کنیم چون از نظر مادی در یه سطح نیستیم که بعد گفتن این حرف ایشون گریه کردن و گفتن که به یه زندگی ساده هم راضی هستن و توقع چندانی از من ندارن .

ولی من گفتم شما تو خونه پدرتون همه چی داشتین چطور میخواید یه زندگی ساده و سطح پایین تر از خونه پدرتون رو داشته باشید (لازم به ذکره که پدرش هم خیلی ادم خسیسی هست و بعد میدونم اگر ازدواج کنیم کمک چندانی به ما کنه).

حالا من موندم چیکار کنم. هر دو دوره کارشناسی رو تموم کردیم.از کجا بفهمم که ایشون راست میگه که به یه زندگی ساده هم راضیه و این حرف رو بخاطر علاقه نمیزنه؟ واقعیتش ما خیلی همدیگه رو دوست داریم و بجز اختلاف سطح اقتصادی در بقیه موارد با هم تفاهم داریم .

الان با خودم فکر میکنم نکنه تمام حرفهای ایشون بخاطر علاقه باشه و بعد ازدواج و رفتن زیر یه سقف و چند سال زندگی حرفش عوض بشه و من رو تحت فشار بذاره یا امکانات خونه پدرش رو از من طلب کنه!!

چیکار کنم؟


مرتبط:

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار

ازدواج یک پسر کارمند با یک دختر پولدار معقول است ؟

درسته که میگن پسرها دنبال دختر پولدار هستند ؟

چرا باید یه دختر پولدار از من خوشش بیاد ؟

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

اگه پدر پولدار داشته باشی به همه چیز می ارزه !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)