پسری ۲۶ ساله هستم و مشکلم اینه که احساسات زیادی دارم، هنوزم دختری که ۱۸ سالگی عاشقش شدم رو یادمه، و هنوزم کتکی که پدرم تو ۱۲ سالگی هست رو یادمه، البته کینه ای ندارم فقط یادمه و بابتش ناراحتم، بیشتر مشکلم در مواجه شدن با خانوم هاست.

مثلا اگه یه مقدار بیشتر با یه نفر صحبت کنم ممکنه بهش وابسته بشم، چون تا حالا به صورت جدی دختری باهام نبوده و اهل دوستی نیستم، یه بار یه دختر قصد نزدیک شدن به منو داشت، منم ازش خوشم اومده بود و احساس میکردم دارم عاشقش میشم، بعدش باهاش تند رفتار کردم تا بره، چون یک اینکه شرایط ازدواج نبود، دوم اینکه احساس میکردم بعدا ترکم میکنه، شرایط ازدواج منظورم شرایط غیر مادی هست، کلاً خیلی احساسی هستم، البته ظاهرم نشون نمیده و معمولا کم حرف و گاهی عصبی ام.

ولی مثلاً وقتی خواب دوران راهنماییم رو می بینم، فردای اون روز حال بدی دارم و دلم شدید تنگ میشه، هیچ رفیقی ندارم، و از بچگی موسیقی و نقاشی به صورت جدی کار میکردم (البته شغل من چیز دیگه ست)، شاید بگید ازدواج کن؛ 

من قصد ازدواج ندارم، تنهایی رو بیشتر دوست دارم، بعدش ظاهرم خیلی خوب نیست یا زبونم چرب نیست که کسی حاضر باشه با من بمونه، فقط اینکه میخوام نسبت به همه حس انسان دوستی داشته باشم نه حس احساس مسئولیت و دوست داشتن، حتی اگه با یک پسری صمیمی بشم ممکنه ترک این فرد هم برام سخت باشه.


مرتبط با احساسات آقایان:

پسر مورد علاقه م ازم می خواد بعد از ازدواج هم مادرش باشم هم همسرش

مامان بازی برای شوهر ممنوع !

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه ؟

احساس آقایون در قبال شنیدن عبارات محبت آمیز

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه ؟

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

آقایون ، شما رو به خدا بعد از ازدواج هم با احساس باشید

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم


مرتبط با تمایل به تنهایی:

تنها موندن خیلی بهتر از بودن با کسانی باشی که حرفت رو نمی فهمند

تعریف یه مرد از تنهایی چیه؟

خدایا ازت می خوام دلم و محکم کنی که بتونم تنهایی رو تحمل کنم

بر اثر تنهایی با دختری دوست شدم

دلم میخواد تنها باشم تا آخر عمر

عاشق تنهاییم و دوست دارم از خانوادم دور باشم

میخوام خونه جدا بگیرم و تنها زندگی کنم

دوست دارم تنها باشم اما از تنهایی میترسم

تنها زندگی کردن خیلی بهتر از با خفت زندگی کردنه

شاید بهتر باشه تنها زندگی کنم

دید مردم به یه دختری که تنها زندگی میکنه چیه؟

از تنهایی خودم لذت میبرم و دوست ندارم شوهر کنم

می خوام ثابت کنم تنها باشم اتفاقی نمی افته

من عاشق تنهایی هستم و نمیخوام شوهر کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)