سلام

من یه دوستی دارم که چند وقت پیش منو واسه برادرش خواستگاری کرد، من راضی نبودم ولی به خاطر اینکه دوستم ناراحت نشه صراحتا مخالفتم رو بیان نکردم‌ ولی چیزی هم که نشون بده موافقم نمیگفتم، با خانواده م هم مطرح کردم، پدرم ناراضی بود که رسما بیان خواستگاری، به همون بهونه جواب منفی دادم ولی دوستم ول کن نبود.

با خواهر بزرگش هم اومدن خونه مون با پدر و مادرم حرف بزنن و وقتی دیدن که پدرم بازم راضی نیستن گفت که فردا با همسایه مون‌ میایم خونه تون که واسطه بشه، همسایه شون هم گفته بود که من ضمانت کتبی میدم( پدرم هم ایشون رو میشناسن) ولی الان چند روزه از دوستم هیچ خبری نیست، امروز هم خواهر و همین داداشش رو دیدم با فاصله البته، فکر کنم اون ها هم منو دیدن ولی عکس العمل خاصی نشون ندادن. 

خدا شاهده که ناراحت پسره نیستم و قصد ازدواجم ندارم باهاش، فقط از اینکه دوستم بهم دروغ گفته باشه یا بدقولی کرده باشه یا هر چی ناراحتم، حداقل میتونست یه اس ام اس بده که به چه خاطر نیومدن نه؟ 

چطوری باید اینو به دوستم بگم؟ زنگ بزنم زشت میشه ولی اگه فعلا نبینمش چی؟ اگه خودش هیچی نگه چی؟ یعنی من همین جوری فکرم مشغول بمونه؟ احساس میکنم مسخره شدم. زیادم با دوستم صمیمی نیستم. شما بودین چیکار میکردین؟


مرتبط :

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

چطوری ردشون کنم که آسیب کمتری ببینند ؟

چطوری بهش بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

احساس میکنم فقط به خاطر شغلم به خواستگاریم اومده

یکی رو دوست دارم ولی داره برام خواستگار میاد

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)