سلام دوستان

من جدیدا به بعضی حرف ها و مثل ها که زده میشه انتزاعی تو ذهنم میاد یعنی مثلا میگن پوستش کنده شد تا فلان چیز شد. پوست کنده شده تو ذهنم میاد که خیلی ترسناک میشه و کلا حالم خراب میشه. 

مثلا میبینم یکی با چاقو میوه گذاشته دهنش تو ذهنم میاد الان چاقو زبونش رو برید بعد خون میاد. یا مثلا اون روز میخوندم زبان عصر عنصری پخته تر است. زبان پخته میاد تو ذهنم. یا مثلا دستم لب تاپ باشه تو ذهنم میاد لب تاپ افتاده تیکه تیکه شده بعد واکنش اطرافیام و می بینم دارن سرم داد میزنن. 

راستی محیط خونه مون هم خوبه به خاطر اون نیست. واقعا من چرا این طوری شدم کسی مثل من نیست. البته شدت نداره ها ولی بعضی وقت ها میاد. 

به نظرتون چیکار کنم؟


مرتبط:

تجربیات شما در مورد پاک کردن صحنه های ترسناک از ذهن

در تصوراتم از کتک خوردن لذت میبرم، من مشکل دارم ؟

دیدن خواب وحشتناک نشون دهنده ی چیه ؟

اعصابم انقدر ضعیف شده که وحشتناک خودم خودمو می زنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)