سلام

من یه دخترم سنم بین 20-25 هست، من بیش تر از دو ساله که فردی رو دوست دارم که هم رشته ای هستند ولی بزودی فارغ التحصیل میشن، احساس می کنم شاید این حس متقابل نباشه.

از طرفی با حرکات تابلویی که نشون دادم، الان چند نفر از این علاقه مطلع شدند، و یکی از اون افراد یکی از پسرهای همکلاسیم هست. من چند باری احساس کردم که با وجودی که با هم در این رابطه اصلا و به هیچ وجه صحبتی نکردیم (یعنی مستقیما از زبونم نشنیده، ولی مشخصه که میدونه)، یه حرکاتی زده که من رو به فردی که دوسش دارم یه کمی! نزدیک تر کنه (یا شاید هم حس من اشتباه بوده). یه اتفاقاتی هم اخیرا افتاده که باعث شده رابطه دوستانه مون کمی بیشتر بشه و به نسبت قبل با هم خیلی راحت تر باشیم.

الان من دارم فکر می کنم من برای شخصی که دوسش داشتم شده بارها و بارها گریه کردم، دلتنگش شدم و خیلی کارها کردم که از من بعید بود! (و از دوست داشتنم تا قبل از این اتفاقات اخیر بابت اون آدم مطمئنم)، اما چرا به این همکلاسیم اخیرا این قدر فکر می کنم؟ 

طبیعتا دو نفر رو نمیشه همزمان دوست داشت! من به فرد مورد علاقه م فکر می کنم، اما برخلاف گذشته گاهی اون احساسات قبلی رو نسبت بهش دارم، و گاهی خیلی کمتر هست. 

مشکل من چیه؟ چرا این طوری شدم؟ 

با وجود این که فرد مورد علاقه م ظاهرا حسی بهم ندارن، اما حس خوبی نیست. احساس می کنم در شناخت احساسات خودم دچار مشکل شدم. آیا این از بلوغ عقلی نشات می گیره؟ یا این که هیچ شخصی حقیقتا (الکی چرا!) بهم ابراز علاقه نگرفته و عقده درونی پیدا کردم و از مورد توجه قرار گرفتن خوشم میاد؟! یا این که ناخودآگاهم متوجه شده اون فرد من رو نمی خواد و دارم دنبال یه فردی می گردم که بهم توجه داشته باشه و من رو بخواد؟ یا یه توجه زودگذره و زود حل میشه؟!

چطوری این مشکل رو رفع کنم؟

راستی پیش اومده که پسری (همون "الکی" ها هم بالاتر اشاره کردم!) هم بهم پیشنهاد داده، ولی حتی خنده م گرفته و یه برهه ای هم به شدت احساس کردم که خوشحال شدم، اما بعدا بابتش خودم رو سرزنش کردم و ناراحت شدم که چرا باید بابت پیشنهاد یه فردی از ناکجا آباد برای دوستی خوشحال باشی! و مواردی از این دست.

چی باعث شده که من این قدر دچار دوگانگی و تناقض در احساساتم بشم؟ چطور میشه جلوش رو بگیرم؟

من اینجام تا علت و راه حل پیدا کنم، امکان صحبت با روانشناس رو هم ندارم. پس پیشاپیش از این که من رو قضاوت نمی کنید، و وقت میذارید و راهنماییم می کنید، خیلی ممنونم.


مرتبط با عشق یک طرفه :

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)