سلام

 اگه یه دختر عاشق پسری بشه و بخواد بصورت ناشناس حسش رو به پسره بگه ، آیا کار درستیه؟ هدف دختره هم فقط اینه که پسره بدونه یکی هست که اینقدر اون رو دوست داره و همه ش به فکرشه ،همین. چون دختره خودش اصلا اهل دوستی نیست بعلاوه واسه ازدواج هم دختره اصلا در حد پسره نیست و پسره خیلی سرتر از اونه.

مطمئنا دختر رو قبول نمیکنه. اما دختر خیلی اون رو دوست داره و حالش اون قدر خرابه که کم مونده دیوونه بشه، حس میکنه اگه پسره حداقل بدونه یه همچنین کسی هست یه کم آروم میشه 


مرتبط :

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)