سلام دوستان

یه راهنمایی ازتون میخوام ، من خیلی دوست دارم که دوستان زیادی داشته باشم تو جاهای مختلف، ولی مشکلم اینه که نمیتونم خوب با کسی ارتباط برقرار کنم تا به دوستی منجر بشه، راهنماییم کنید تا چطور روابط اجتماعیم رو بالا ببرم ؟  

در ضمن من داخل مغازه بابام کار میکنم و میخوام با مشتری ها اول دوست بشم بعد خدمات بدم بهشون و تو اکثر مواقع نمیشه ارتباط خوبی داشته باشم، شاید این مشکل بخاطر اختلاف سنی زیاد من با مشتری ها هم باشه چون من ۱۸ سالمه ولی اونا ... . 

ممنون میشم راهنماییم کنین


مرتبط:

در برقراری ازتباط با دیگران ضعیفم، دوست دارم اجتماعی تر باشم

چطور با دیگران ارتباط خوب و موثری برقرار کنم ؟

چقدر ارتباط برقرار کردن سخته!

نمی تونم در محیط دانشجویی با دیگران ارتباط برقرار کنم

چه جوری اعتماد به نفسمون رو زیاد کنیم؟

راههای افزایش اعتماد به نفس

چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)