سلام

در مورد روش و اصول صحیح حمام رفتن و دوش گرفتن راهنمایی میخوام. یکی دقیق بگه چه مدت باید حمام طول بکشه، از چی (شامپو، صابون، لیف و ...) و با چه ترتیبی باید استفاده کرد؟ کلا چند بار در هفته باید حمام رفت؟ آب داغ باید ریخت یا سرد ؟

والا من هر دو روز یا یک روز درمیون میرم حموم ولی اگه حسابی کیسه نکشم و سفیداب استفاده نکنم بعد که بیام بیرون از حموم روی پوست دست و بدن و صورتم سفید و مانند شوره میشه! یعنی اصلا با یه لیف صابون هر کاری هم بکنم بازم شوره و سفید میشه پوستم، با وجود اینکه تمیز هم هستم دیگه یه روز درمیون میرم حموم اگه هر روز بخوام برم حموم هم پوستم یه جوری میشه از دوش گرفتن زیاد خلاصه گفتم .شاید من بد دوش میگیرم و روش اصولی داره که بعضی ها با یه دوش ساده و لیف صابون زدن تمیز میشن بدون هیچ سفید شدن و شوره روی پوست شون !

اینم بگم کارم جوری نیست که تو محیط گرد و خاک و کثیف باشم که نیاز به حمام اساسی باشه! هر تجربه ای در مورد روش و اصول صحیح دوش گرفتن و حمام رفتن دارید بگید تا استفاده کنیم .

اصلا یکی کامل توضیح بده چطور دوش میگیره.

پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)