سلام

پسری هستم که شرایط ازدواج رو دارم و میخوام ازدواج کنم اما دو تا خواهر دارم که هر دو ازدواج کردند اما شوهران بسیار بدی دارند، یعنی برای خودشون و زندگیشون خیلی خوبن ولی برای خانواده من مشکلات زیادی دارند، منظورم اینه با من و پدر و مادرم نمیسازند ( علت اختلاف رو نمیگم تا بحث طولانی نشه، هر دو دامادمون از خانواده های یه گروه از فامیلامون هستن برای همین مشکلات و اختلافات زیادی برامون بعد اینکه داماد دوم اضافه شد بوجود اومد. )

حالا مشکل من اینه که این دو تا خواهر و دامادهامون کلا چند سالیه با ما به کل قطع رابطه کردند و هیچ رفتو آمد و تماسی با هم نداریم و اگه خواستگاری و مراسمی من برای ازدواجم داشته باشم این دو تا خواهر و دامادهامون اصلا حضور نخواهند داشت.

میخواستم بدونم این قضیه چقدر مهمه برای خانواده های عروس در جواب مثبت دادن یا قبول کردن، اصل قضیه و کنار اومدن و پذیرفتن این قضیه؟ من و پدر و مادرم به آدم های خوش نام و خوش اخلاق و خوش برخورد در بین دوستان و اشنایان معروفیم ...

این موضوع رو که نمیشه پنهان کرد ، از طرفی مطرح کردنش با خانواده دختر و دختر خانم هم سخته چون بعدش کلی باید خودتت رو اثبات کنی که مشکل از تو نیستش! تازه سخته خیلی ها با این موضوع کنار بیان، نظر شما چیه؟ راه حلی دارید؟ ( دوستی و آشتی کردن با دو تا خواهر و داماد ها نه!) .


مرتبط با نوع رفتار با خواهر:

خواهرم سر سفره افطاریش بیرون مون کرد

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

می خوام کاری کنم که خواهرم دیگه سمت دوست پسر نره

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

چطور روابط پدر و خواهر 11 ساله م رو اصلاح کنم؟

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

چطور خواهرم رو قانع کنم که سمت دوستی نره ؟

از دست خواهر 16 ساله ام کلافه شدیم ؟

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

من یه خواهر دارم که ١٤ سالشه و خیلى پرخاشگره

منو خواهر مطلقه ام میونه خوبی نداریم

متوجه شدم که خواهرم دوست پسر داره

پسران، اگه بفهمید خواهرتون دوست پسر داره چکار می کنید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)