سلام دوستان عزیز

صحبتی که دارم یه درخواست هستش از کسانی که تو موقعیت شبیه خانواده من هستن ممنون میشم بهش توجه کنید .

یه خانواده 6 نفره هستیم، 3 تا خواهر دارم و پدرم بشدت تعصبی ،من دختر دوم خانواده هستم و شاغلم، 23 سال دارم، همه خواهرها 3 سال با هم اختلاف سنی داریم، خواهر بزرگترم هم شاغل هستش، برای ازدواجش خواستگار داره اما خیلی مشکل پسنده و اگه خواستگاری برای ما بیاد علنا مخالفت میکنه، یعنی کسی جرات نمیکنه بگه خواستگار دارم. 

یه دختر جوون باید به خودش برسه، منظورم آرایش نیست، آراستگی خیلی مهم هستش اما خواهرم اصلا براش مهم نیست که جلوی ازدواج چند نفر رو گرفته .

پدر و مادرم هم وقتی مبینن این این جوری رفتار میکنه هیچی نمیگن، میگن اول این ازدواج کنه که آه اون ما رو نگیره . 

اینکه یه دختر جوون دلش یه رابطه خوب بخواد، دلش یه همدم بخواد، دلش یه شریک عاطفی بخواد ، چیز زیادیه، من دوست دارم هر چی زودتر ازدواج کنم، چون اهل دوست پسر و این حرف ها نیستم ،خواستگار هم فراوون دارم خدا رو شکر، من سخت نمیگیرم، کسی که به دلم بشینه و آدم سالمی باشه و با ایمان باشه در کل فاکتورهای اصلی رو داشته باشه قبول میکنم اما نمی ذارن . 

یکی از همکارهام خواستگارم هست و من همه جوره قبولش دارم، اما خانوادم مخالفن، چون اول باید خواهرم بره ... ، از همه کسانی که این پست رو میخونن عاجزانه خواهش میکنم اگه خواهر کوچیکتر دارین مانعش نشید برای ازدواج، من که هیچ موقع از خواهرم نمیگذرم با خاطر این کارهاش 

ممنون نوشته هام رو خوندین، برام دعا کنین مشکل مون حل بشه .


مرتبط:

به خاطر اینکه خواهر بزرگتر دارم نمی تونم ازدواج کنم

از ترس واکنش های خواهر بزرگترم، دو دل هستیم که خواستگار راه بدیم

ازدواج خواهر کوچکتر با وجود داشتن خواهر بزرگتر مجرد

خواهر بزرگترم در ازدواج سختگیره ، من به خواستگارم چی بگم ؟

ازدواج با دختر کوچکتر با وجود خواهر بزرگتر

به دختری علاقمند شدم که دو خواهر بزرگتر مجرد داره

تحمل ازدواج خواهر کوچکترم رو ندارم

خواستگار خوبی دارم اما دو مانع جدی سر راهم قرار داره

خواهر کوچکترم ازدواج کرد، الان انگار سرخورده شدم

خواهر مجرد بزرگترم خیلی در حقم لطف کرده ولی مانع ازدواجم شده

ازدواج خواهر کوچکترم ، شانس ازدواج منو کم می کنه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) ازدواج خواهر کوچکتر (۱۴ مطلب مشابه)