سلام وقتتون بخیر

میخواستم راهنماییم کنید ، حدود یک ساله که ازدواج کردم ، اوایل با هم خیلی اختلاف داشتیم الان 3 ماهی میشه که خدا رو شکر خیلی رابطه مون بهتر شده ، ولی مشکلی که هست شوهرم وقتی از خونه میره بیرون نمیگه کجا میره ، چرا میره ، یا کسی که میاد دم در نمیگه کی بود و چیکار داشت ؟

از همه مهمتر اینکه در مورد مسایل مادی و میزان حقوقش چیزی بهم نمیگه ، بارها ازش پرسیدم میگه نمیگم, ناگفته نمونه هر چقدر ازش پول خواستم بهم داده .

خواهش میکنم راهنمایم کنین این دو تا مشکل عین خوره افتاده به وجودم .

مرتبط:

همسرم  رو از میزان ارثیه م باخبر کنم یا نه؟

شوهرم در مسائل مالی آینده نگر نیست

مدیریت مالی خانواده ای که زن و شوهر شاغل هستند

تنفر از کمک مالی شوهر به خانوادش

برقراری تفاهم مالی در بین زن و شوهرهای شاغل

احساس میکنم شوهرم مسائل مالی خودش رو از من مخفی میکنه

اگه مردی مدیریت مالی نداشته باشه زن باید چکار کنه؟

مدیریت مالی خانواده بر دوش مرد باشه بهتره یا زن ؟

آیا مساله مالی هم جز افتدار مرده؟

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

آقایون با باجناقی که از خودشون وضع مالی بهتری داشته باشه کنار میان؟

آیا مردها بین حوزه اقتصادی و عشق و علاقه شون مرز میذارن ؟

تجربیات و ایده های شما در مورد مدل مدیریت اقتصادی خانواده

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)