سلام عزیزان

دوران عقد رو میگذرونیم که چندین ماهه که شوهرم حقوقش به دو هفته نمیکشه که تموم میشه . حالا شاید یک دهم حقوقش فقط خرج من و بیرون رفتن های دو نفریمون شده باشه ....
اصلا مدیریت نداره که یه جوری حقوقشو حداقل تا اخر ماه بکشونه هر کس ازش پول قرض بخواد میده بعد خودش باید سماق بمکه... دوران عقد که ما باید لذت ببریم ازش گاهی بخاطر بی پولی ایشون مجبوریم اصلا بیرون نریم حالا پدرم خرج منو میده و من مشکلی ندارم از لحاط خرجی ولی از اینده میترسم که اگه قرار باشه ایشون همین طور باشه که خب یجورایی کلاهمون پس معرکست ....
لطفا اگه کسی تجربه ی این چنینی داره یا راهکاری به ذهنش میرسه بگه باید چکار کنم تا شوهرم بتونه مدیریت داشته باشه رو پولاش ؟
داره دوران عقدمون حسرت به دل میگذره با بی پولی شوهرم چون وقتی پولاش تموم میشه دیگه نمی تونیم خوش بگذرونیم؟ چطوری باهاش صحبت کنم یا رفتار کنم ک بفهمه اشتباهاشو؟ نمیخوام جوری انتقاد کنم که اقتدارش بشکنه و اوضاع بدتر بشه .

گاهی فکر میکنم شاید تقصیر خودمه که زیاد توی این مدت واسش خرج نتراشیدم و اونم هیچ پولی واسه خرج باهم بودنمون کنار نمیذاره شاید عادت کرده؟

الانم که میخوام عادتشو تغییر بدم یه مدته یکسره سر مسائلی که به من ربط نداره پولاش به باد میره .


مرتبط:

همسرم  رو از میزان ارثیه م باخبر کنم یا نه؟

شوهرم در مسائل مالی آینده نگر نیست

مدیریت مالی خانواده ای که زن و شوهر شاغل هستند

تنفر از کمک مالی شوهر به خانوادش

برقراری تفاهم مالی در بین زن و شوهرهای شاغل

احساس میکنم شوهرم مسائل مالی خودش رو از من مخفی میکنه

دلیل مخفی کاری بعضی از مردان در مسائل مالی چیه ؟

مدیریت مالی خانواده بر دوش مرد باشه بهتره یا زن ؟

آیا مساله مالی هم جز افتدار مرده؟

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

آقایون با باجناقی که از خودشون وضع مالی بهتری داشته باشه کنار میان؟

آیا مردها بین حوزه اقتصادی و عشق و علاقه شون مرز میذارن ؟

تجربیات و ایده های شما در مورد مدل مدیریت اقتصادی خانواده

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مالی دوران عقد (۱۹ مطلب مشابه)