من تحقیقی کردم ، متوجه شدم اکثر افراد نابغه مشکلات روانی داشتن، راستش خود من ، اینجا نفعی برام نداره ، اسمم رو هم ناشناس میذارم ، جنسیت خودم رو هم نمیگم ، سنمم نمیگم ، اما خودم جزو افراد نسبتا باهوش و بالاتر از سن شناسنامه ای جامعه هستم و دقیقا به مشکلات روانی مختلفی دچارم.

همچنین افرادی مثل چرچیل، نیچه، موتزارت، بتهوون، انیشتین، تسلا، ونگوگ، آبراهام لینکلن، میکل آنژ، داروین، ماری کوری، نیوتن، فروید و خیلی های دیگه. یعنی میشه گفت ۸۰ درصد نوابغ مشکل روانی داشتن، از جمله افسردگی، استرس بیش از حد، وسواس عجیب در اقسام مختلف، ضد اجتماع، شیدایی، اوتیسم، پوچ گرایی، و البته چند خصلت مشترک دیگه بین همه شون بود :

درک شهودی بسیار بالا، کم صحبتی، عدم تمایل به ازدواج یا بچه دار شدن، میدونم کسی که درکش از زندگی بالاتر باشه ممکنه ناراحتیش بیشتر بشه، میدونم که اینگونه افراد به خاطر حساسیت بیش از حد ، دچار ناراحتی هایی میشن، اما آیا واقعا دو قطبی بودن، منجر به تخیل و ایده پردازی قدرتمند میشه؟، آیا واقعا هوش بالا با افسردگی ارتباط داره ؟

اگه کسی میدونه و مطمئن هست که هوش بالایی داره ، بیاد بگه که از مشکل روانی خاصی رنج می بره؟، اگه با مطلب فوق مشکل دارید میتونید سرچی در این باره کنید تا اطمینان حاصل پیدا کنید.


مرتبط:

چطور باید با یه بیماری روحی زندگی کرد؟

منشاء بیماری های روحی روانی

مشکل روحی با علت نامعلوم

راهکار بدین تا با مشکلات روحی و بدبختی های خانوادگیم کنار بیام

پسری که مشکلات روحی روانی داشته میتونه ازدواج کنه ؟

بالا بردن بهداشت روانی جامعه

کسی اسم مریضی روانی منو میدونه ؟

چرا بعضی ها مراجعه به روانشناس و روانپزشک رو شرم آور میدونند؟

فرهنگ سازی برای مراجعه به روانپزشک ، روانشناس و مشاور


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)