سلام

مشکل من اینکه الان تو همین وبلاگ دارم میبینم بعضی از دختران تو دانشگاه خواستگار دارن یا لااقل بهشون پیشنهاد شده , حقیقتش رو بخواید یکی از هدف هام بنا به هزاران دلیل ممکن ازدواجه ، سنمم 21 ساله , توضیح میدم ببینید من کلا دختر زشتی نیستم متوسط به بالام . حالا خوشگل شاید نه ولی از متوسط بالاترم , قدمم 170 و خوش تیپم , اصلا سر همین تیپ چادر یه چند سالی هست میپوشم چون عذاب وجدان میگیرم نگاه های مردان روم بیاد, چهرمم همون متوسط به بالا.

مشکل اینجا هست تو دانشگاه قشنگ نگاه های اطرافیان رو حس میکنم دختر باشی متوجه حرفم میشید , سرم پایینه ولی میفهمم ,یا به هر حال بخوام راه برم جلوم رو که باید نگاه کنم اون جا هم میفهمم که اره،  داشتن نگام میکردن , میرم بوفه ی دانشگاه از ترس یه جا میشینم که پسری دور و اطرافم نباشه ولی یه چند تا پسر 27 , 28 ساله هستن که تا منو  میبینند شده الکی بیان نزدیک اما حرفی نزدند فقط نزدیکم میشن , یا داشتم یه بار با دوستم حرف میزدم وقتی نزدیکم شدن گوشی به دست گرفنن و چند لحظه کنارم بودن .

بگذریم از یکی شون که وقتی تو جمع دوستاشه سرش رو فقط سمت بنده برمیگردونه ,یا داره با گوشی حرف میزنه منو نگاه میکنه , یا الکی کیفشون رو کنار میز مطالعم میذاره ,نگاه های دزدکی , نزدیک شدن ها , بیان لااقل فحشم بدن برن بدم نمیاد ,حرف نمیزنند .

اینا دو ساله این جوری رفتار میکنند ,میدونم اگه قصدشون ازدواج بود یکی شون می اومد جلو , هدفشون از این نگاه های مدام دو ساله چیه ؟ خجالت نمیکشند ؟ من نمیبخشمون , الان یکی شون واقعا میگم ذهنم رو درگیر کرده , چهره مم جدی اما آرومه .

دخترایی که خواستگار تو دانشگاه دارن اون پسرا چه طور بودن ؟ اینجوری بودن ؟ برادرای خانواده برتر راست و حسینی بیاد بگید این چند تا پسر چرا اینجورین ؟ چرا نمیان جلو ؟

توضیح اضافی یا از این دست حرکات این پسرا خواستید براتون میگم که بفهمید تو خیالات نیستم

مرسی


مرتبط با انواع نگاه های پسران:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)