سلام

خانم ها اکثر شما تو دوره دانشجویی با پسرهایی مواجه شدید که به شما زل میزدند یا دزدکی نگاه به شما می کردند . می خواستم بدونم درباره این پسرها چی فکر می کنید ؟ مخصوصاً این پسر هایی که جلو نمیان فقط نگاه می کنند .

می خواستم بدونم اگه بدونید طرف خجالتیه نمیاد یا شما هم کم کم به اون علاقه مند شده باشید و تا آخر دوره تحصیل پسره جلو نیاد آیا بعد دوره تحصیل اون پسر تو ذهن شما میمونه ؟ اصلاً بهش فکر می کنید ؟

راستش خیلی ها با این افسانه که پسر اگر یه دختر دوست داشته باشه میاد جلو سعی می کنند خودشون رو گول بزنند ولی من از پسر هایی بودم که دختر مورد علاقم رو دزدکی نگاه می کردم اواخر فهمیدم اونم منو دزدکی نگاه می کنه ولی شرایط نداشتم نرفتم جلو باهاش حرف بزنم ، می خواستم بدونم آیا تاثیر منفی تو زندگی اون گذاشتم ؟

مرتبط با انواع نگاه های پسران:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)