سلام

معمولا وقتی اسم تنوع طلبی می آید از میان دو جنس بیشتر نام مردان به زبان آورده می شود.اینکه مثلا می گویند مردان ذاتا تنوع طلبند ولی  زنها تنها عاشق یک نفر می شند و دوست دارند تنها با یک نفر باشند. بنده می گویم بله تعدادی از خانمها تنها دوست دارند تنها با یک نفر باشند اما این یک وجه قضیه می باشد.وجه دیگر قضیه این بار مربوط به تنوع طلبی خانم هاست اگر در جامع دقت کنیم می بینیم که گاهی زنان هم تنوع طلب هستند ولی به خاطر حجب و حیا و مسایلی دیگر روشون نمیشه یا پنهان می کنند که اعتراف کنند و بگویند  تنوع طلبی واسه ما هم جذابه چون هر مردی جذابیت خاص خودش رو داره.

زنی شوهر دار چندین دوست پسر دارد. یا دختری با چند تا پسر همزمان رابطه دارد. آیا اینها تنوع طلبی نیستند؟ هستند .هستند بله. معمولا می گویند که این کمبود محبت عاطفی هست که سبب میشه زن خیانت کنه و تنوع طلب بشه یا دختری با چند پسر رابطه داشته باشه.

اگر زنی از لحاظ عاطفی تأمین بشه تنوع طلب بار نمی آید.خوب پرسش بنده این است که اگر زن هم تنوع طلب نیست چرا نه تنها با یه نفر بلکه با چندین پسر و مرد متأهل هم رابطه دارد و همین حرکت خودش یعنی تنوع طلبی) یا مثلا بعضی دخترها(نه همه)با چندین پسر رابطه دارند.اگر تنوع طلبی بین خانمها نیست و آنها هم تنوع طلب نیستند پس چرا با چندین پسر رابطه دارند و خیلیم راضیند؟ (نمی گم همه بلکه بعضی)

در هر حال این نظر بنده هست و خواستم بدونم کاربران گرامی نظر شما در این مورد چیست؟ بدون تعارف ، رک و پوست کنده اعلام بفرمایین ...

سعید کرمی


پیشنهاد:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)