سلام

من یه دخترم و از شما که الآن داری حرف هام رو می خونی یه سوال دارم؛

به نظر شما چرا بعضی خانواده ها مخصوصاً پسرهای خانواده دوست ندارن خواهران شون موبایل داشته باشن؟ شما پسرهایی که چنین اجازه ای رو به خواهرتون نمیدین، یا اگه هم میدین از ته دل تون راضی نیستید،چرا چنین فکری دارید که نذارین خواهرتون موبایل داشته باشه، شما فکر نمی کنید که اون هم عقل داره حتما می تونه عاقلانه ازش استفاده کنه؟

اصلاً شما چرا دوست ندارین که موبایل داشته باشه،بحث اعتماد نداشتن به خواهره یا به جامعه که ممکنه خواهرتون از یه سمتی آسیب ببینه؟

 کلا هر چیزی که فکر می کنید باعث میشه بعضی دخترها از گوشی محروم بمونن رو توضیح بدید .البته به جز بی پولی.

ممنون از شما


مرتبط:

بلند خندیدن باعث خراب شدن وجهه ی دختر میشه؟

نظر شما در مورد دخترهای فعال اجتماعی که در شهر معروف شدند

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید

خنده ها و شوخی های زیاد دختر مورد علاقم نگرانم کرده

دلیل خنده های دختران به من چیه ؟

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره ؟

من یک دختر خنده رو هستم

یه دختر همیشه خنده رو باشه‌ اشکالی داره؟

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره؟

دوستانم بهم میگن تو مغروری

نگاه آقایون اطرافم خیلی برام مهم شده

در رابطه با کسانی که حتی یه ذره غریبه هستند مجسمه میشم

خنده ها و شوخی های زیاد دختر مورد علاقم نگرانم کرده

چرا بعضی از آقایون توهم میزنن که من ازشون خوشم میاد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) روابط خواهر برادری (۲۲ مطلب مشابه) روابط مادر و دختر (۸ مطلب مشابه)