سلام

من دختری هستم که متاسفانه اصلا ظاهر خوبی ندارم. شاغل هستم و خواستگارای زیادی دارم که مسلما بخاطر پول و درآمد من جلو میان. اینکه باید تو زندگی هی به شریک زندگیم باج بدم تا منو با وجود ظاهر نامناسبم بپذیره اذیتم میکنه.۲۶ سالمه و عمل زیبایی هم چند مورد انجام دادم. ولی اصلا موثر نبوده. دیگه نه خانوادم با عمل زیبایی موافقت میکنند و نه پولشو دارم.

نمیدونم چیکار کنم. نگید که پول داری اگه اخلاقتم خوب باشه نقص ظاهرتو میپوشونه. چون من وقتی اعتماد به نفس ندارم اصلا نمیتونم وارد زندگی مشترک بشم.

تو رو خدا راهنماییم کنین. دلم میخواد آروم شم. تصمیم گرفتم هیچ وقت ازدواج نکنم تا اینکه ازدواج کنم و بهم به چشم یه عابر بانک نگاه بشه!

خیلی حال بدی دارم


مرتبط:

کمبود اعتماد به نفس در زندگی مشترک

اعتماد به نفسم رو در مورد ظاهرم از دست دادم

به خاطر اعتماد به نفس پایینم می خوام جدا بشم

اعتماد به نفس کافی برای ازدواج رو ندارم

دوست دارم اعتماد به نفس خانمم بالاتر بره

هم عروسم دختر خوبیه اما نگاه اطرافیان اعتماد به نفسم رو گرفته

چطوری اعتماد به نفسم رو در خواستگاری کردن بالا ببرم ؟

چرا خوشگل ها اعتماد به نفس منو کم میکنن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)