با سلام
کمتر از یک سال هست که ازدواج کردیم همسرم فوق العاده بمن وابسطه شده بطوری که اگه من نباشم غذا نمیخوره . و بدون من اصلا به رخت خواب نمیره و ترس شدید از این داره که منو از دست بده .

چند بار دیدم که قبل از خوابیدن گریه میکنه و وقتی علتش را پرسیدم گفت میترسم خدایی نکرده اتفاقی برات بیافته . با اینکه دانشگاه رفته و لیسانس گرفته ولی الان خیلی براش سخته که تنها بیرون بره . ولی من دوست دارم اعتماد به نفس همسرم بالاتر بره .

لطفا راهنمایی کنید من باید چکار کنم که از این وابستگی شدید کم بشه


مرتبط:

کمبود اعتماد به نفس در زندگی مشترک

اعتماد به نفسم رو در مورد ظاهرم از دست دادم

به خاطر اعتماد به نفس پایینم می خوام جدا بشم

اعتماد به نفس کافی برای ازدواج رو ندارم

هم عروسم دختر خوبیه اما نگاه اطرافیان اعتماد به نفسم رو گرفته

وقتی اعتماد به نفس ندارم نمیتونم وارد زندگی مشترک بشم

چطوری اعتماد به نفسم رو در خواستگاری کردن بالا ببرم ؟

چرا خوشگل ها اعتماد به نفس منو کم میکنن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)