سلام

22 سالم هست و در یه رشته خوب دارم درس میخونم. خواستگار های زیادی هم دارم. ولی خانواده م سخت گیر هستن. اصلا من از 5 تا خواستگار یکیش رو هم خبردار نمیشم. هر کدوم از خواهر و برادرام میخوان چیزایی که خودشون ندارن خواستگار من داشته باشه که میدونم این دیدگاهشون 100 درصد از رو خیر خواهی شون هست.

پدر مادرم هم به "هر" شغل و رشته و خانواده ای رضایت نمیدن. اما من دلم میخواد زود ازدواج کنم و فاصله سنی زیادی هم با بچه م نداشته باشم. ( البته نه با هر کسی ... ) خودشون میگن که تو الان سنی نداری و موقعیت های خیلی بهتری میتونی در آینده داشته باشی.


مرتبط :

ضررهای سخت گیری های ازدواج بیشتر به دختران میرسه

واقعا این همه سخت گیری والدین لازمه ؟

نکنه بخاطر سخت گیری هام از سن ازدواجم بگذره ؟

سخت گیری در مسائل اعتقادی برای انتخاب همسر

پسر سخت گیری در امر ازدواج هستم

دختری 27 ساله ام که پدرم در ازدواجم سختگیری میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)